Wednesday, June 3, 2009

sok sek..

Mentang2 aku duk umah kan..ley la aku dok taip2 ni ;p ..selamat pagi u'all..ari ni nak cite ape ek..

ni gamba smlm..hehe..smlm kan aku g intebiu kan..well, the intebiu is going ok..3 org panel intebiu tu...gelabah tetap gelabah..tp menten senyum la..huhu..the result? ..naahh, 50-50 kot..xpe la ade la rezki aku kat mane2 kan..psssttt..ade sorg interviewer tu cm kerek je..tp aku xkesah..mayb her style is like that..n aku pun tau interbiu ngan gomen ni bukan senang..hmm

lepas dr intebiu kat putrajaya tu, sempat la jugak aku melarikan diri ke semban jap..mesti nak g sane kan..nape ek...tau ke nape..hmm..gini cite nye..aku jumpe si dia tu la..sape lagi...so, jumpe die kat kedai gunting ambut..sempat jugak aku wat keje aku mempotostate dokument2 sementara tunggu2 tu kan..pastu baru la agenda bermula..mula2 g lunch somewhere kat stadium, pastu baru yalan2..kali ni g jauh sket..sbb die kate nnt kite komplen asik round2 semban je kan..isk.."org xkesah pun la abg nye ;p" .. tpt yg kitorg g tu ade lah tpt idaman aku gak dlm dating list..boley x..dah nak dekat 2 thn ni, mcm2 tpt dah aku g ngan die..pastu tpt2 tu mmg idaman aku..sbb aku suke berangan nak g tpt2 tu ngan bf sahaja..hehe..tp aku xmention pn ape2 kat die pasal tpt2 tu, die mmg tau sendiri..magic kan..i like..hiks..mmg dr 1st jumpe pn die cmtu jugak..kate org ade chemistry..

nak tau ke list lokasi date aku..haha..ni aku xtulis kat mane2, tp mmg dlm pikiran je..antaranye la eh..taman tema genting, waterpark, menara kl, melaka, bukit tinggi, zoo, pantai, joging kat tmn tasik same2, naik bas same2..lagi ape ek..hmm..bnyk la..and lokasi tu aku x kesah kat mane2..cnth mcm zoo kan, aku xkesah zoo kat kl ke, melaka ke..jnji zoo..haha..mesti korg pening cite aku ni ;p..n sume tempat tu aku g hanye sekali..tp mmg ingat smpai bile2..n ia xkan same kalau kite g ngan org lain..huhu..yer..aku mmg ske berangan..berangan tu bes..tp jgn selalu ok..hep2..babab nnt..

camne la ek..kate la kan, kite xde jodoh ngan bf kite tu..mesti kite teringat2 je kan..contoh la..kite jalan2 ngan pasangan kite tp org yg lain pulak kan, pastu pegi tempat2 yg kite dah penah pegi ngan xcouple kite yg mmg kite syg n semuanya ngan die adalah 1st time..xtau la cmne rase die..tp sure sebak kot n teringat2..nak2 lagi aku mmg emosi bab2 sentimental value ni..huhu..xnakkk..yela, org kate, kumbang bukan seekor bunga bukan sekuntum..tp ade kah kumbang yg lain or bunga yg lain tu same saje bentuknye..mesti la tak kan..so, feel tu pn mesti xsame jugak..mintak2 xjadi cmtu la ek..yela, hal2 cmni bukan kite yg tentukan, kepada DIA juga kite berserah..hmm..eh, merepek smpai kesitu lak kan..hehe..ok la..aku mau chow dulu..tetibe je..jgn marah aa..nnt kene jual ;p

me n shoki forever young(once upon a time on 2007) -mcm budak sekolah je aku ni..hehe

p/s: i'm in happy mood..yey..

No comments:

Daisypath Anniversary tickers