Thursday, January 27, 2011

Office Dinner 2010


Setelah sekian lama baru aku nak update kan kan kan..huhu..mana taknye..1st aku nak tunggu gamba dari kawan opis..sbb camera opis nye lawa sket gambanye..hee..gamba lam camera aku cam hampeh + tak semua aku cover..eceh..mcm event besar-besaran lak kan..pastu 2-3 hari ni a bit bizi ngan keje..ade meeting sini sana..tak la hebat sgt gi meeting..tapi aku nak mengupload gamba tu haa..mcm take time kan..ari ni baru la aku ade time sket..nak edit gamba sikit2..kalo nak tgk gamba lebih2..g la tgk kat fb aku eh kengkawan..lalala...

so, here the story..pada hari kejadian, iaitu 22/1/11, pagi2 tu mcm2 aku wat..hee..sempat la pegi shoping ngan atul (kawan aku)..tu pun sebab atul ajak kua pagi tu sebenanye (kawan2, atul beli kete baru..huahahaha..pastu die baru bgtau aku sabtu tu..uhuk2..)..die kebosanan..aku pun pagi tu mmg plan nak amek baju tempah (bukan baju dinner) untuk ape?..nnt aku hapdet lain punye cite ye....pastu nak beli gam bulu mata palsu..haha..poyo kan aku nih ;p ..ye ar aku mekap sndiri je ari tu..berguna jugak aku belaja mekap itu hari kan..now, aku leh mekap sndiri..*wink*..aku try tanye mekap kat mac, tau berapa RM180 sekali mekap..gile mahal dowh..pastu kalau x pun beli produk die RM250 then dapat free make over cmtu..baik xyah hek..

so, after jenjalan kat KLCC (sempat beli henbag kale merah lagik..hee) ..aku pun balik umah...nak siap2 tuk dinner lak kan..atul pun join sekali..kelaka lak..rasa macam zaman belaja2 dulu..lepak ngan kengkawan pastu main mekap2..haha...ye ar, atul je pun yg paling dekat ngan umah skrg ni..yg lain masing2 duk jauh..uhuk2..aku xde kawannnn..huwaaaa..

ok, back top story, after mekap2 n siap..aku feeling2 jadi celebrity jap sebab membe aku ni haa sebuk nak amek gamba aku..haha..pape ntah..xde la gempak mane pun..aku biasa2 je..baju pun x rupe baju dinner...k la, jom layan gamba ye u'all...eceh..

gamba yang atul amek sebelum aku betolak ke hotel regency kat ngan chokit tu..kire mcm kawasan sepermainan aku la sejak dulu..(ohh tetibe teringat zaman kecik2..arwah nenek selalu bawak aku n eli g pasar naik beca ke situ..pasa tu bes sbnanye..eh tetibe off topic :p)..hee..ohh lupe lak, actually tema kitorg adelah "orange-gourgeous & glittering" ..tapi kale ni je la aku dpt..die mcm merah tapi keorenan..haha..baju ni kite beli kat Jusco ye kawan2..simple je..atul pun ckp, ko takde ke dress ke ape..hee..

kan ari tu aku duk sebuk2 cakap masuk petandingan karok kan..haa..ni ar gamba nye..aku nyanyi lagu dua insan ngan bos kecik..haha..x boleh bla..layan kan ajek la yer..

selain pertandingan karaoke..kitorg jugak diberi tugas wat persembahan kumpulan..so, kumpulan kitorg decide nak menari bollywood ye kawan2..huahha..dan lagunye aku la yg pilih..ngee..kitorg nari lagu bole churiya..yg dalam cite kabhi kushi tu..tapi mmg lawak la..ade video die..tp x sampai ati nak upload di sini..hehe..

yang baju oren lua pentass ni lah kareographer kitorg..die engineer kat opis kitorg..tp terer menari..hhehe..actually bes jugak sesekali belaja menari ni kan..tapi susah nak ingat step..lebih2 lagi practice kejap je..

ni adelah gadis2 yang bekerje di Bahagian PB...cun tak cun tak..cun kan..eceh..diorg mmg best la..gile2..seronok keje kat tempat skrg :D..walopun kontrak je..hiks

ni lah group aku yang bekerja keras praktis siang malam tuk menjayakan acara..haha..lawak okeh..bos besa group aku sbnanye, tp die tukang komen n gelakkan org je..tp die juri jugak la..persembahan group ni kitorg kalah la..hee

ini pula acara kemucak..iaitu pertabalan queen n king of the nite..hehe...

last sekali, bergamba bersama semuaaa org...we have fun that nite :D

hadiah cabutan bertuah yang aku menang..sebuah oven tuuu...best2..mmg idaman ati..

okeh..walopun pesembahan2 lain kitorg kalah, hanya satu je yg kitorg menang iaitu karoke duet..huahhaa..layannn..eli kate aku mesti nyanyi syok sendiri kan kan..hehe..aku pedulik hape..

akhir sekali..setelah dihimpunkan..ni lah hadiah2 yg aku dapat mlm tu..bes gile..aku rasa thn ni adiah dorg best2 lah..


akhir sekali..credit to all urusetia yang bertungkus lumus mencipta even seumpamanya..hehe..tetibe ;p

ok lah tu je la update aku..bos dah panggil ni nak buat ABM..urgent..daaa..nnt aku hapdet cite henbeg lak..chow

2 comments:

Unknown said...

tak tahan tang ayat ko "aku da takde kawan". try la jadi aku kalo nk tgk ada kawan ke tak. haha. sila bersyukur. dah la keluar berdua... huh. fine. fine.

btw, cantik dewhhh ko mekap. :) nnt leh mekapkan aku? hikhik.

shiela said...

haha...ko xpe..ade anak2 kawan ngan ko..xyah ko nak fikir hp x bunyi ke ape ;p..

boleh2 aku mekapkan..cehh..ntah jd rupe ape agaknye kan..

Daisypath Anniversary tickers