Thursday, July 28, 2011

makan steamboat all you can eat

semalam, abah belanja makan..huhu...faham-faham je la famili aku ni..memang makan je la keje nye..ngee..aku pun follow je la..lepas balik keje kul 7.45pm smpai umah..then settle2, terus ke bangi sana..or serdang ke ape ntah..tapi yang pasti lokasi restoran adalah di MARDI, belakang Hospital Serdang nun...menu kali ni adalah makan steamboat...okeh..cool..

restoran die ok ok laa...bufet sorang die cas RM19.90+ (before gov. tax) ..and all you can eat..so, bufet kat sana ade lah, mee goreng, ketiaw goreng, nasi goreng, semua jenis2 makanan mentah tuk steamboat, sayur2, eskem, ABC, ade beberapa jenis air, buah2..dan banyak lagi..aku tengok kat brouchur ni die kate ade ebih 150 hidangan buffet..hahaha..aku bukan la makan semua tu..sekadar makan tuk kenyang je la..yang famili aku yang lain memang makan semua :p ..korg tengok la dorang camne..haha..jahat gile..so, jom la tengok gambo yer..

location maps..kalo korang rajin, google la nama tempat tu Restoran @ Maeps

maeps tu adalah taman ekspo pertanian malaysia..hee..dibuka dari 5.00ptg ke 11.30mlm yer..okeh..kalo korang minat...pegi la try..aku rasa ok la kot..banyak mende makan..tempat pun besau..dan yang pasti, HALAL sebab memang melayu punye..


gamba dari tempat parking..


gamba ni masa da abes makan da ni...cer tengok meja kitorang camne..haha


ahli tetap masa makan :p

e'eh gamba aku pun ade..mestila kan..haha..

abah kate nex time xmo bawak aku lagi sebab aku suke nak balik cepat2 and tak makan banyak...tapi semalam banyak je aku makan..ko tengok la perut aku tu..da besau da..huuu..

ok lah, aku ni sebenanye tak stat keje lagi ni..cari mood dulu..nak beri2 pun ade ni..hahha..larikss....daaa..have nice day y'all...

p/s: ari ni ade bola kan..go go harimau malaya..eceh..tetibe aku interested nak amek tau pasal bola..dah lama xe rasa cmni since Sukan Komanwel XVI 1998 dulu :)

No comments:

Daisypath Anniversary tickers