Sunday, September 18, 2011

Raya tak abes lagi rupenye..[edisi open house]..

kat Malaysia ni..mmg dah jadi tradisi..kalau raya tu, seboleh2 nak sebulan jugak..maka ramai lah orang buat open house di sana sini..hee..aku lak tahun ni tak banyak la open house yang aku pegi..huu..tak bes kan..sampai ari tu masa jumpe coki, siap tanye die..takde ke umah sesape yang kite leh pegi..haha..gile kemaruk nak makan :p..terukness...

semalam, untuk 1st time nye, adik aku si elli wat open house..a.k.a house warming gak kot..walopun die dah duk umah tu hampir setahun..tapi lom ade lagi kawan2 die datang umah die..so, die wat la makan2..kecik2 je dulu..testing market..hehe..

btw, semua yang die invite datang lah..so, meriah la jugak..as for me, tolong la die sket2...lagi pun 16 sept. ari tu besday mak aku..so celebrate sekali besday mak nye..heh heh.. 

okeh la..jom tgk gambo yang tak seberapa ini..

keadaan rumah sebelum bermula acara makan2..kemas gile minah ni susun..hee..

dalam pukul 3 lebeh baru orang datang...
kek besday untuk mak..aku yang pilih beli kek ni..hiks..sedap gilezz..bapak aku suke lak..die yg over makan..beli kat SR...
sesi potong kek...hehe...

sepanjang sesi makan2 tu, tugas aku adelah basuh pinggan..dan sape lah blog chielalala ni tanpa gamba tuan nye yang comel lagi lote..hehe..



taraaaa...saya adelah penat :p..lalalala

4 comments:

AMIRA azlinda said...

hehehe. cutee la rmbut tu.

shiela said...

hehe ;p

ZianaRazali said...

hahah..ambik rambut sapa la tuh haa?

shiela said...

hehe..dah rupe cm ape je kan kan..tp xpe..lg lawa dr rmbut sndiri :p

Daisypath Anniversary tickers