Thursday, October 27, 2011

belajar menggubah bunga...

aku dah cite ke lom ek, pasal sapid konvo last tuesday...lom lagi kan kan kan...hehe..tapi xpe, later2 aku cite...

entry aku kali ni nak cite pasal aku jadi penggubah bunga terjun..apsal terjun?..sebab abah telah membeli bunga secara loose, dan bukan secara pack yang mcm selalu kitorang konvo tu..huhu..alasannye, sebab bunga yang dorg jual kat petaling street malam tu xde yang lawa..boleh..huuu..tapi silap jugak...sebab mlm tu just pegi satu kedai je..pastu terus beli bunga2 kat situ..tengok2 bile masuk kete n nak balik, ehh, banyak lagiii bunga yang dah siap gubah...takpe la, redha je la..tapi dlm hati asik pikir cmneee la nak gubah ni..da la xde skill..huu..nak tgk youtube, laptop lak xde..haishh..

so, balik2 tu..terus keluar mende2 beli tadi, amek gunting, soletep ngan surat kabar yg di basahkan..so mulakan operasi..tawakkal je la time ni sbb mmg xtau pape dah..pikir nak tido jek..sbb dah lepas waktu tido aku..jam dah kul 12am..huhu..sok pagi2 nak terus kua g shah alam..plus, takut gak nanti sapid marah sbb bunga tak lawa..haha..die bukan boley..bunga ni pun die yg suh beli :p


operasi dimulakan..cuba mencari rentak...susun atur cmne nak wat..payah gak laa..





taraaa..dah siap..ni bunga nye sarung tak bukak lagi..aku ngan eli dah risau dah..takut tak cantik..so, kitorg bukak je sarung malam tu jugak..nak tengok hasil..hehe

dah balut2 cmni la rupanye..finishing tak berapa kemas..tapi boleh laaa..

lepas dah bukak bunga tu..mcm kagum..lawa jugak aku gubah..hehe

kalo coki ade lagi..mesti aku anta gamba ni kat die..mesti die kagum gak aku leh gubah bunga..huhu..sedehh, xleh nak share kehappian ngan die lagi...

to my beloved brother with love..haha..seb baik sapid tak komen lelebih..die kate lawa jek..sukeeee :D

No comments:

Daisypath Anniversary tickers