Friday, May 18, 2012

my innocent act..

assalamualaikum wahai kawan-kawanku sekalian..hee

hari ni aku nak cerita pasal perangai aku yang tak boleh bla...dan mungkin juga memalukan..tapi aku wat dekk je..

camni ceritanye, hari ni aku adalah tiba-tiba teringin nak makan ice cream..so, singgah la kejap kat cafe yang jual ice cream yang macam ala2 baskin robin tu..yang harga satu scoop RM7.++ ..haishh sedapnyee lah kan..
lalu aku pun masuk lah kedai ngan muka konpiden..1st aku tanya, harga satu scoop eskem berapa hengget..yela..ni perangai seorg yang tengah dalam wallet ade 6 hengget jek..haha..so, die pun jawab harga sekian2..

tapi, aku macam duduk je kat situ lagi walopun tau, harga eskem melebihi baget aku T___T ..menangis di situ sebab kempunan...tapi, oleh kerana kedai tu baru je bukak..die pun offer la tester2..aku pun ape lagi..test lah setiap perisa yang ade..dengan muka konpiden seolah2 nak beli jugak kan..haha..

pastu, abes test2..aku pun bukak la wallet..okeh, part ni memalukan..then aku ckp..alamak..tak cukup duit la pulak..ade 6 inggit jek..huahaahhaha..so, tak dapat la beli..tapi, seb baik budak tu pun ok je layan customer dengan baik..so, die senyum dan ucap terima kasih..hee..takpe lah..nnt nex time leh la aku dtg lagi...sebab sedap gak eskem die tuh..

okeh, tu je..sadis tak cerita aku nih...huaahhahaaha..tu belum lg part cerita korek duit tabung siling2 pastu gi tuka duit kertas sebab nak dating kat somban :p..

yesss..i am crazylittlegirlwhoisnotsogirlanymore...buhbye...

1 comment:

YaTie IzaTie said...

perangai mmg x berubah.. paling aku ingat mase nk isi minyak krete.. hahhah..

Daisypath Anniversary tickers