Wednesday, July 25, 2012

Polkadot!..ohh noo againnnn..???

Aku tak faham la..trend polkadot ni still in lagi eh..sebab aku tengok dah lama jugak trend ni..makan 2 tahun jugak la..tapi still nampak lawa dan comel..hee..tu pun aku nak stadi kan kan kan..macam la aku fesyen designer :p

Actually aku sebenanye telah tertarik ngan patern baju kurung moden polkadot kaler putih hitam pastu tampal lace macam gamba kat bawah ni laa...mcm comel jee...

tapii..tahun lepas aku dah beli baju polkadot gak..kaler coklat merah..so macam mane..?...nak wat ke tak nak..hee..eh tapi sebenanye aku dah tempah baju kurung..tapi, being me, takkan laa aku nak pakai baju kurung satu je kot..mcm x glam jek..sebab tu aku nak cari yang cun sket..

so, what do ya think..to buy or not...lalala..korang rasa ni kategori glam ke comel..haha..ade yg nak kene tampo ni karang tanye soklan ntah pape kan..

k la..chow..



No comments:

Daisypath Anniversary tickers