Friday, September 21, 2012

shopping baju baru...

Tau tak, aku punye seluar semua dah tak muat...macam sekelip mata..die macam, minggu lepas muat lagi, tetibe minggu ni dah tak boleh pakai..jadi, aku tak tau dah nak pakai apa bile pegi opis..huhu..menangis di situ sebab rasa selekeh gile..

dah beberapa minggu jugak aku pendammm je nak pegi shoping cari baju baru yang relevan sket..aku tak tau nak pakai baju fesyen camne dah..sebab dalam dilema...takkan laa nak pakai baju pregnan lak kan..kalau nak beli baju besar sikit kang, kejap je pulak boleh pakai..pembaziran pulak..

Semalam, masa balik opis, ambik mak aku kat maju junction..tengok2 die lambat pulak turun..maka, aku pun parking je tepi jalan, dan menjalankan aktiviti shoping tu..heh heh..sekejapan je aku spend almost RM300 untuk baju dan kasut..yep, kasut pun nak kene beli sebab aku xde sandal yang flat..alah, beli kasut flat yang harga RM20 yg fancy2 tu je..selesa jugak..

aku suka shoping kat maju junction sebab situ ade banyak kedai jual baju yang aku dah familiar..dah banyak baju kurung aku beli kat kedai tu..layanan die pun bes..pastu kasut tu pulak, tetibe aku tgk ade booth kasut flat gantung2..aku pun smbar smpai 2 pasang..tetibe aku rasa hantu soping merasuk diri..haha...

eh, ape lg ek baju2 yang best untuk dipakai yang tak nampak mcm pregnan..yg kalo tak pregnan pun cantik di pakai..aku xde idea laa..skrg mood mcm nak berjangok2 je..

ok la, daaa...
 tayang baju baru..
baju adelah dress polkadot warna warni yang jenis xde lengan tu..pastu dipadan ngan cardigan..tp aku rasa cardigan ni besar la pulak..jenis pesen rambu2 kat depan..nampak gemuks di situ..huhee..redha je laaaa...

1 comment:

kaSih.CinTa.GadiS said...

Am ms awal peknen beli baju blouse yg kain stretchable. So lps peknen pon still leh pakai. Seluar am beli scarlet nyer yg peknen pny tuh. Agk selesa la jugak..

Daisypath Anniversary tickers