Thursday, November 8, 2012

Klinik Panel

Salam,

tajuk hari ni adelah mengenai klinik panel..hee

sebenarnye, setelah sekian lama bekerja, aku baru lah memanfaatkan penyediaan klinik panel ni..oleh itu macam sedikit teruja..sebab samada kat umah atau kat opis, aku tak payah keluar duit dah kalau pergi klinik panel..hahaha..ntah ape2 je aku ni..tu pun nak teruja kan..

aku baru nampak sebenanye, kebestan klinik panel ni..selama ni aku malas nak gi sebab kalau opis yg dulu2,  cawangan klinik panel die, jauh2 dari umah..tapi dekat2 la ngan opis..tapi kalau aku dari ampang, nak pegi shah alam semata2 nak gi klinik (opis dulu di shah alam), kan ke x berbaloi..elok2 nak mc, nampak opis terus x jadi kan :p 

so sekarang, mmg aku memanfaat kan sepenuhnya lah klinik ni..sampai tadi kan, krim gatal pun aku amek free kat klinik je..best2..xpayah beli2 kat farmasi / pegi klinik lain yang kos die mau 50 hengget sekali pergi..suka2 je aku nak mintak ubat kan...tapiii, yang x bestnye, klinik panel aku ni tak cover untuk pregnancy la...tu yg aku gi gomen je..kalo ade kan bestt..senang nnt kalo nak scan2 kan...

hmmm..mak kate, org mengandung ni kang, banyak penyakit dapat..ade yg tak penah kene pun nnt tetibe dapat..tul ke..haishh..buat masa sekarang, aku ade masalah kegatalan di mana2 bahagian kulit aku..stresss....

k bai..

No comments:

Daisypath Anniversary tickers