Tuesday, July 21, 2009

apakah..

aku suke la suare kakak yg duk kat sebelah aku ni..cam bes je..suare die mcm erra fazira bile bercakap dekat phone...hehe..patutkah aku ckp kat die "suara awak macam erra fazira lah.." ..apakah..xpatut2..ok sila abaikan yer..aku ngantuk tahap gaban ni..lagi sejam setengah nak balik..

eh, satu la mende bes keje kat sini ialah, travel time aku dari rumah ke opis adelah kurang dari setengah jam sehala..dulu keje kat s.alam tu, pegi je amik masa 1jam..ikut highway..cube bygkan..heh heh..

dan adelah best bila kerja di kawasan tgh bandar dan kawasan2 opis..sbb boleh g makan jalan kaki je..dan suasana adelah berbeza sbb kat sini boleh tgk pekerja2 opis beramai2 turun lunch..kalau dulu aku slalu tgk kat restoran2 s.alam tu ramai org comot2 je tp kat sini org2 die adelah berpakaian pejabat proper..baru la terasa suasana kerja tu..haha..poyo gile dan kebudak2kan je aku kan..bukan ape, kasi semangat nak keje sket ;p ..boley x..layankan aje ek..

n menambahkan lagi best, opis aku atas shoping compleks..hee..anda faham ape itu?..yer..aku boleh menjalankan aktiviti kesukaan aku..window shopping..yeyeh :D ...bile la nak gaji ni..uhuk2..tangan suda gatal2 ni..hati pun tidak keruan..ceh..bukan nak wat keje..berangan saje..ehem2..bye

No comments:

Daisypath Anniversary tickers