Sunday, July 5, 2009

hari ahad yang menyihatkan..

pagi tadi, bersamaan hari ahad la kan..aku ngan kawan2 eli, iaitu opi, mak opi, n linda telah menyertai satu program untuk charity yang dianjurkan oleh abim..when we said abim, mesti dlm kepala terbayang org2 yg alim2 or selari dgnnye kan..tp program ni tebuka..ade juga non muslim yg join..and its fun..yet very healthy..kitorang berjalan sejauh 5km..oo, diingatkan, berjalan n bukan berlari..hehe..ingat senang ke..kalo didapati berlari, kelayakan tuk dpt medal terbatal..wah...siap ade medal woo..jgn main2..


eli yang semangat menampal nombor kat baju opi..


aku yg siap sedia ngan nombor B2042..eli, masih lagi tekun..haha

keadaan sekeliling yang telah dipenuhi org ramai..

di garisan permulaan..lg 5 menet nak stat ni..ngan perut yg kosong..tp nasib baik xde pape..aku da la low blood pressure..huhu


guess wat, dgn tekad nak memenangi medal, aku telah menduduki tempat ke 18 dlm kategori D..hehe..medal adelah smpai tempat ke 30 eh kawan2..1st time in my life ni aku dpt medal..jgn jeles..dah tuo2 baru nak sibuk2 kan..pape ntah..mase sekolah2 dulu xreti nak besukan..layan kan aje ye..

ok lah..saye mahu berundur dahulu..ade cerita menarik lagi, akan saya cite disini ok..c u..

p/s: di sini saya mengambil kesempatan nak ucap selamat kat kawan saya yg bername linsharliana di atas berita gembira yang dia dapat itu..hehe..xsaba2 ko eh suh aku bace blog ko ;p

3 comments:

Unknown said...

thanks ya shila.. :) heyyy takpe le da tue2 pun baru nak menangg... ingat sonang ko tuo2 baru nak monang? kekeke... btw, best kann gi larian mcm tu. tingat masa zaman kat asrama dulu. siap naik bas biasa tu sbb nk join larian.. kekeke. monang tarak, tp asalkan kua dari asrama. attitude kan.

SoFiA.opY said...

hahahahaa..chaiyokkk!!

kami berbangga ok anda dapat medal.

kami?

hampir hampirlah.. (bunyi iklan digi)

hahahaha

YaTie IzaTie said...

leen ko nye attitude same mcm aku kat kat asrama dulu.. konon join larian.. padahal aku lari balik umah.. haahha...

Daisypath Anniversary tickers