Friday, February 19, 2010

my desk















nampak tak beza dua2 ni ;p..

yang ada pokok tu meja opis aku yg sekarang..dan yang ade mouse pink tu meja aku opis lama..ok, bezanye adalah opis aku yg skrg ni lebeh lapang tempat die..n mcm tertutup sket sbb dlm bilik..kat opis lama tempat die open, tp tak ramai org..n meja die tempat die sume lama n sempit sket with dokumen2..

ape yg aku nak cite is, aku baru dpt bela tanaman kat atas meja opis aku..haha...dulu2 takde can la sbb mcm bnyk habuk bagai kan..skrg ni boleh la..sbb mcm cun je..belakang aku pun ade cahaya matahari..lalala..takde kene mengene kan..camne aku nak cantik kan lg ruang keje aku ni hek..haha...

motif aku buat entry ni? ...vangga sbb beli pokok kat ikea harge rm6.90 je..aku nak tgk smpai bile die tahan..nama pokok ni lucky bamboo...so, i name it lucky..can or not..

k la..tu aje..daa ;p

2 comments:

Unknown said...

mcm nk comel je entry2 ko kan.. hihihi.. :)

shiela said...

comel eh..hehe..mcm tuan die jugak ;p

Daisypath Anniversary tickers