Tuesday, February 23, 2010

pelik tapi benar

bukan senang nak menjauhkan diri..huhu..

lepas sehari, simptom2 yang aku rasa adalah, tak lalu makan..rasa gelisah..even aku bangun tido tadi aku demam..seb baik aku dtg jugak opis..pastu jam tangan rosak..tp aku ade backup jam..hati aku..toksah tanye la..mmg totally lost..mcm x best je rasa..

pastu, tadi aku nak buat air horlick..tp time tu jugak lah air dalam tong besar tu habis..bila aku nak angkat tong yg ade penuh air tuk ganti tong kosong tu, aku tak larat weh..berat gile..last2 aku give up..terus tak minum..

rasa nak nanges dan nanges dan nanges..even pagi2 bangun pn aku nanges...huwaaa...pastu tangan terus mendapatkan hp n call die..tp die tido lg..nmpak nye die tak pedulik pn ..huhuhu..mungkin die happy...sbb tu ley tido nyenyak..dan aku tak puas hati..

pastu baru kejap ni...die call balik..smbil tgh makan pulak tu..mcm sedap je die makan sampai burp2 semua..huhu...ooo, die lalu makan rupanya kan..aku je yang tak lalu..pastu ngan nada selamba die borak2 mcm biasa ngan aku, sempat nak gurau2 lagi..huwaaa..mungkin die dah paham ngan perangai aku kot..die ckp aku merajuk mcm budak gemuk duk tepi dinding pastu bebel2 merajuk..huhu..teruk gile ..

ok aku tau..aku manusia paling pelik mungkin..tp skrg aku dah ley senyum..kesimpulan aku dapat..aku xley nak get rid lagi laa....mcm mane ek..kalau aku ade penyakit tahap kronik ke ape, bes la jugak kot..boleh aku duk kat wad icu..pastu duk sorg2 smbil tak sedarkan diri...tak yah la nak pikir2 pasal ni lagi..

mcm mane kehidupan korang kalau ade gf /bf yg psyco mcm ni..hee..ok la, simptom2 di atas dialami lepas satu hari..nmpaknya misi tak berjaya..daa..

p/s: ok aku ngaku..the moody2 feeling is always happen when im in Menstruation..so, thats mean, once in a month i will do the same thing..only this month mcm teruk sket..huhu..cuba kalau betul2 die lak nak bawak diri..cant emagine that...papito, please don't go..huwaaa..



No comments:

Daisypath Anniversary tickers