Wednesday, May 26, 2010

cousin

aku kan, tak suka la kasen2 belah kelantan..they are so annoying..okeh, not all..but few yang memang kepoci yang mmg nak kene ngan bahasa pedas aku kan..huahaha..maybe sebab kitorg berbeza budaya dan cara kot..haishhh..tak boleh blah..agree tak aku cakap, org kelantan yang mmg pure dari sana hanya sesuai ngan puak2 dorg je..sbb tu dorg berkawan ngan geng2 dorg je..pastu kepoh2 ckp bahasa dorg..kire dorg ni berpuak2 la..hmm..

aku bengang sebab ade sorg kasen aku ni kan..macam tak puas ati je ngan aku..ape bende ntah die..mula2 die propose ngan aku satu mende..pastu aku mmg tak setuju ngan die..pastu die propose lak kat mak bapak aku..pastu nnt mula la..bapak aku yang mmg nak selalu menangkan puak2 die kat kelantan tu (mak aku pun bengang sbb die selalu nak gah2kan family die) akan bebel2 kat aku pasal mende2 ni..haish..can u mind on your own business only?..dah la bapak aku camtu..seb baik aku jenis wat dek je..ngan degil..cuba kalau adik aku kene..mesti die dah naik darah..haha..ini semua membuatkan aku rasa macam nak lari jauh2..haha..jangan marah aaa..ni masalah mental..only tough people can live wit my father..lol..seb baik aku budak baik dgr cakap..lalala..bebelan bapak aku lebeh teruk dari mak aku..boleh ;p

kesimpulannye..aku anti ngan dorang..so, ko wahai kasen ku, jangan banyak tanye..boleh bla la ko..huh..eh tapi certain thing okeh la dorg baik je..cuma tang bizi body tu je..biasa la tu..ngee..

p/s: eh mcm jahat lak aku wat entry ni..kejap je la aku publish eh..daa..sape cepat die dapat..keh keh..



1 comment:

ELLY said...

hahahaha....ko maksudkan aku ker naik darah tu....klo dok ngan abah kena tahan mental....klo x, msk tanjung rambutan....nsb baik aku dah x lama dok umah ni.....selamat la ko....huhuhu

Daisypath Anniversary tickers