Wednesday, April 25, 2012

feeling bride to be :p

tengok kat countdown tu, lagi 1 month 1 week nak langsung kan..kalau kira pakai hari kurang 40 hari lagi rasanye..haha..and aku rasa macam tak prepare apa lagi..

semalam, akak yang wat baju nikah dan reception bertandang tu kata nak bagi fitting baju..tapii, tetibe die leh kata kain tak cukup pulak..bukan semeter okeh tapi 2 meter nak kene beli lagi..persoalannya, betul ke tak cukup tu..ke...huarghhh, xmo pikir..think positive..huuu..harap2 jadi lah baju tu..dah la baju nikah..isk2..

pastu aku punya kad pun belum siap lagi..baru stage nak pegi print..tapi tu aku rasa adik aku boleh settle kan sebab aku bagi die je buat..adik aku kan ada event company..haha..so, design kad, printing, bunting and sticker, even doorgift pun die cari and buatkan..pastu siap nak sponsor upah makcik sebelah buatkan doorgift tu..hehe..

kek pengantin?..ahh, yang tu aku lom settle lagi..tapi dah survey2 dah..paling murah kek aku leh dapat dalam RM290 tuk kek 2 tingkat..hmm..nak ke tak nak ek..

hantaran?..tu belum lagi..tapi rasanye nak hantar upah kat nilai je..macam time bertunang tu..beli barang2 kat kedai tu, then upah RM10..ok la kan..barang2 dah beli la..dan aku sangat tak sabar nak pakai handbeg ngan kasut yang aku beli tu..weee...!!

dan PALING IMPORTANT..segala dokumen dan surat2 dan pengesahan bagai tu..langsung tak siap..aku nak tunggu mr.fiance settle kan part die, tapi test HIV tu aku dah wat la..mr.fiance je blum..smlm mak aku dah bebel2 dah..sebab takut tak sempat..huhu..harap2 berjalan lancar lah..yelah, sebab kitorang kan jauh..kalau ade benda tak lengkap kan ke susah nak ulang alik tu..

lagi, accessories macam tudung la, kasut kahwin la, fitting baju kahwin la..semuaaa tak wat lagi..huahaha..bagus bukan...

planning on progress..teehee

ok lah, tu je kot setakat ni..kalau ade termissing ape2 korang ingatkan aku eh..haha..pening kepalo den..

No comments:

Daisypath Anniversary tickers