Sunday, April 8, 2012

photogenic..

Semalam keluar la ngan mr.fiance..haha..actually aku kekok nak sebut "tunang aku" instead of "bf aku"..mcm peliks y'all tetibe kawe da ado tu'ne..ok, back to story, pegi minum2 and borak2 ngan die sambil2 bershoping..tetibe smlm mcm best lak kuar dan spend time ngan die..boleh tak..ngee..maybe sebab wat aktiviti shoping kot :p ..eh, ape aku nak cerita sebenarnye ni..huu

tau tak, semalam kan, mr.fiance cakap kan..aku kan, dalam gamba kan, tak photogenic...which is, selama ni aku ingat aku makan gambar..huwaaaa...pastu die tengok gamba aku amek kat sogo last week..pastu die cakap aku perasan..haha..super fineee..!!! die dengki..wekkk...die kate die ingat aku tau, aku tak photogenic..eh, ke die reverse psychology supaya aku tak amek gamba banyak2 ek..sebab die tak suke bergamba...hurmmm.. 

ok dah, tu jek...eh, susah jugak ek nak shoping barang hantaran ni..nak pilih handbag la kasut la..perghhh..satu hari habis masa kat sogo jek..kat mana lagi ade sales ek KL ni..hmmm





No comments:

Daisypath Anniversary tickers