Tuesday, February 12, 2013

Cuti raya cina sudah nak abes daaaa..

Cuti panjang dah berakhir..esok dah start keje balik..hasben aku pun dah balik JB tadi..huhuuu..cedih jugak rasa...tapi takpe lah..lagi 2 minggu die datang lagi...sekarang aku adalah macam tak larat sangat + takut lak nak naik bas balik JB sorang2..so, tunggu je la hasben datang lagi...

sepanjang cuti ni..hari2 kitorang keluar...fuhhh penat jugak kaki aku..kitorang settle kan barang2 baby yang tak beli lagi, macam toiletries baby, kain tuk wat sarung bantal n tilam baby..basuh baju2 baby ni haa..pastu pegi jalan2...haha...macam sabtu lepas, ptg tu pegi bagan lalang, makan ikan bakar...woihh ramai giler orang..cuba bayangkan..sampai dalam pukul 7ptg, pukul 10 lebeh baru makanan sampai...hebat tul kedai tu..hee..

pastu semalam petang lak, pegi putrajaya..saja jalan2 cari makan...singgah pulak kat tasik depan PICC tu..1st time pegi situ..cantik and tenang je...pastu berangin pulak..kitorg siap jln kaki sampai bawah jambatan tu..konon2 nak joging la..haha...en.hasben yang sblm tu malas nak keluar umah pun tetiba suka lak gi situ....siap cakap, kalau boleh nak tunggu sampai malam kat sana..sbb nak tgk lampu..hihi..over lak die :p ..ohh btw, semua aktiviti jalan2 adalah bersama family2 lain laa..abah la, rajin sgt bwk jalan2..hee

overall weekend ni mmg full la jadual..penat..pagi tadi baru terasa sengal2 badan..bila nak bangun dari duduk je, sakit belakang..sakit kaki tu toksah cakap la...memang rasa macam nak cramp jek..huhu..lately ni pulak..si budak baby dalam perut ni macam suka keras2 kan diri tiba2..bila time nak jalan tu, terpaksa slow2..kalo tak sakit la pulak rasa..sabo je la..tak lama je lagi ni...fuhh..

ok lah..tu aje cerita cuti aku..haha..saja nak update sebab ade gamba yang aku paksa en. hasben amek smlm :p...owhh pagi ni, en hasben dengan baik hati nya telah membasuhkan kereta genny aku yang dah berapa bulan ntah aku tak basuh..katanye macam sarang tikus dah..haha..tungkus lumus die basuh lepas subuh tadi..terharu lak rasa...thank you laling :D..xoxo..

daa..


gamba at 33weeks pregnancy...so big arr...berat aku skrg dah 79kg...fengsannn....

No comments:

Daisypath Anniversary tickers