Monday, March 11, 2013

apa itu contration sebenarnya?????...huhu

hi y'all...

aku sebenarnya sekarang di fasa kenervousan sebab asyik dok pikir pasal amendeeeee la contraction ni sebenarnya..camne la rasa die sebenarnya ek..huhu...beberapa hari ni aku duk wat temuramah je ngan kawan2 aku..haha..boleh tak..pulak tu, semua cerita dorang tak sama..lagi lah wat aku nervous menanti hari sebenar...misteri sungguh...harap2 nanti tak la teruk aku kene..yati kate macam nak cabut nyawa rasa die..huhu..pitammm jap..

macam tadi kan..aku drive balik umah dari ofis...aku kua ofis lambat tadi..kul 6 baru keluar..huhu..pastu boleh pulak jem masa dah nak dekat2 sampai umah..almaklumlah jalan ampang kan..paham2 je la jem die camne..memang sampai kul 8mlm la tadi...huhu

dalam duduk dalam kereta tu pulak..fuhh punya la azab...tau la kan, bile nak dekat2 due ni, asik nak terkucil jek..huwaaa...so tadi camtu la jugak..kene la tahan kan..pastu, bile aku duk sabar menahan diri, macam2 lak rasa..ngan baby gerak macam wat aksi akrobatik..pastu rasa tertekan2 kat bawah tu..pastu tetibe pulak rasa sakit pinggang..pastu rasa cam nak beri2... aku panik ko tauu...!! dalam hati aku "ah sudah...contraction ke ni"..pastu macam2 la aku imagine..mcm mane tetiba kalau dah time la..camne nak escape dari jem tu la..haha..berpoloh2 aku dalam kereta yang beraircon tu..sambil zikir2...fuhhhh...nasib baik takde pape...hihi....kelaka lak aku rasa..nampak nau aku tak sabar tunggu baby keluar..dah la tadi aku borak2 ngan baby pasal kebestan kalau die kua awal kan..mana la tau die terpengaruh ke..pastu dan dan tu gak die nak kua :p...

kesimpulan dari cite ni..sampai la ni, aku tak pasti macam mana rasa contraction tu..so, aku tak leh nak emagine feeling2 pasal ni...huahahaha...mmg misteri..

ok la..till then..c ya in nex chapta...






No comments:

Daisypath Anniversary tickers