Monday, January 5, 2009

adik2 ku...

figure1: eli yg kuat mkn

Ni adalah eli..adik aku..aku 3baradik je..die ni yg second la..hee..(actually die suh aku iklankan diri die lm blog ni)..

so, sebagai kakak yg dianak tirikan, aku ikt je la..huhu..garang giler ok minah ni..hari2 aku kene jeling sbb aku mls nak wat keje umah..tp oleh kerana aku mmg cold bloded..mmg aku sengih je la kan..tgk je ape die wat..haha..sbb tu die kate die cm sinderella sbb kene wat bnyk keje umah..haha..padan muke..

well, actually aku wat jugak bile dtg mood tu, tp die tuh slalu xpuas ati ngan performance aku..kalo aku lipat baju, die ley bukak blk lipat sndiri..huhu..last2 aku fedup..bia je die wat sndiri..amek ko..cerewet sgt padan muke...dan aku, goyang kaki smbil tgk tb..besnye..tp siyes eli adalah seorg yg rajin n perfectionist..n penyayang jugak..hee..kasi up sket..untung sape yg jd bf die ;p


figure2: sapid budak bangla

ni pulak adalah syafiq a.k.a badak..yg bongsu la ni kirenye..anak mak..huhu..hobinye suke jd batu api kat mak pastu wat mak bebel2 kat aku or eli or abah..boley x..gile..
pastu, kalau gabungan die n abah lepak2 ke kan, dorg suke cite pasal bisnes..pastu pasal duit..arghhh..tension aku..

tp yg besnye, sapid adalah partner aku dikala aku kebosanan dan banyak duit..hee..pasal, bile aku ckp aku nak blnje die, sanggup je la die teman kan..lg satu, sapid ni soerg metrosexual..yela, lelaki yg suke nak bergaya je..so, kalau kua ngan die, harusla nak kene blanje satu baju ke ape ke kan..haiyak..tp kalo ngan sapid wa x kesah beb..lg kan..ade satu misteri la ngan budak ni..sape2 yg duk ngan die, mesti suke je kat die..maksudnye walau pun die annoying ke atau wat perangai stupidity ke, ko tetap nak gak kwn ngan die..pelik ni..dan org yg selalu kene charm ngan die adalah parents aku..haha..lg skali, aku sukar digoda sbb aku ni cold bloded..mapuh kawe tok laye..kalau ade pun adalah sbb aku pun menggunakan die..kire aku ni pntingkan diri sndiri la kan..haha..

ok la..so, tau dah kan adik2 aku..kenal kan..btw, eli skrg sudah bekerja n sapid still belaja dah masuk sem 8 yg mane tu adelah extended sem..hee..

walaupun aku suke kutuk2 n perli2 or ejek2 dorg..well, mmg perangai aku tuh..tp mereka tetap di dlam hati ku..jgn marah eh ;p..lg pun bukan ke adik beradik lg manis kalo kutuk mengutuk sesama sndiri kan..lagi mesreeeeeee gitu..haha..tu konsep dlm family aku la..family org lain aku x tau..ni adalah entry pengenalan kepada shiela's bros..xde kene mengene ngan bros. org lain..heh

p.s: sile abaikan kalo tesalah eja atau penyalahgunaan tatabahasa..aku bukan sengaja merosakkan bahasa kebangsaan tp ni mmg stail aku becakap ;p

No comments:

Daisypath Anniversary tickers