Monday, January 4, 2010

isnin yang ramai tak keje..


weh, ramai gile org cuti arini...bes sbb aku dpt dgr2 lagu n men tenet je..tak bes sbb aku tggal sorg2..hehe..sumpah bosan..seb baik ade facebook..dapat la aku gurau2 ngan kawan2 dikala menanti masa pulang..hehe..time kaseh facebook sbb menceriakan hariku ;p..


ok la..ape isu for today ek..haaa..nak tau tak..aku dari pagi tadi tgh melancarkan perang dingin ngan mak aku..hehe..xley bla..tp aku rs mcm tak lama je nak betahan sbb aku tgh happy pulak..isk2..dah pulak tu, aku mcm ngidam nak mkn steak la sbb aku sudah nampak steak dalam gamba masa syafiq dinner ngan tiqa tu..huhu..sedap nyeee...nak jugakkk..


so, oleh kerana aku pergi n balik ngan mak aku kan..haruslah balik karang aku macam nak ajak mak aku g mkn kat kg.baru tu..kat stable steak house ke kan..huhu..camne nih..kalau dah balik umah nak ajak eli nnt dah malam pulak..pastu mesti malas nak kua dah..huhu..dilema sungguh..alaaa..sungguh ni kire mcm dilema besar jugak ni..sbb nnt mak aku menang..padahal die yg salah..nnt die wat muka puas ati..huhu..


eh, tapi tadi kan, mayb mak aku tau die yg salah kan, so die sibuk2 lak nak borak ngan aku..haa, kalau gado selalunye die yg malas nak jawab aku tanye2..ni die yg nak borak2..see, sape salah..lalala..haa, aku ade idea..nnt karang, kalau die sebuk nak borak lagi, boleh la aku ajak je mkn tu..kalau tetibe die lak yg nak majuk sbb aku wat tak tau ngan die, maka jawabnye..pospone..haha..

picture of beef steak..tp sapid nye gamba lagi menyelerakan..aku tak upload la gmbanye..heh..



ok la..itu je cite ari ni..i want to keep silent until the time is come ;p ..wish me luck..

edited @ 7.30pm : huh..nampaknye semua misi tidak berjaya..makan pun takdo, majuk pn ilang..adei..dah aku agak ;p

2 comments:

saisyahk said...

arrghh sedapnya. nak makan steak pulak..hahah

shiela said...

ko kan selalu mkn lamb chop..hehe..aku dah lama tak mkn steak ni..smpai hari ni, berkubur je pengidaman ni..

Daisypath Anniversary tickers