Tuesday, January 19, 2010

shila berdikir barat?..


kelaka gile rasa nye..merasa la jugak aku wat persembahan dikir barat..haha..dah tua2 cmni baru nak join-join aktiviti gini ye dok..masa sekolah dulu tak mo..haha..layan kan aje..

btw, dikir barat ni adalah pilihan persembahan group aku tuk dinner opis ari Jumaat ari tu..best gile..walaupun aku dah pindah opis, aku still merasa lagi nak berdinner2 ni..ingatkan dah takde..tema for this nite ialah kasual..kaler itam, merah n putih..dan aku, sempat la jugak pigi beli baju ptg sblm dinner tu..haha..pastu 1st time pakai tudung gaya2 selendang tu..sogan den..nmpak rubok je..huhu..ape2 pun we have fun that nite..and aku dapat la membawa pulang hamper yang aku dok usha..hee..lawaaa..siap ade lilin wangi lagi..cute..i like ;p

my lucky number is 2..heh heh

No comments:

Daisypath Anniversary tickers