Wednesday, June 2, 2010

create nama baru..

okies..kalau korang perasan (kawan2 FB) ..aku baru tuka name aku kepada Sahil Ahmad...sblm ni sahil azmi (azmi adelah name bapak aku masa kecik2..pastu kene tuka jadi abdullah sbb suka nanges..hehe)..btw, aku tanye my coki2..sahil ahmad ke sahil azmi lg best..then die kate sahil ahmad..me thought so..sbb Sahil Ahmad lebeh sincronize sebutannye..lalala..ahmad tu pinjam name anak aku Ahmad Adam...haha..verangan ;p

get use with this name okeh..sbb aku mungkin akan gunakannye untuk brand produk2 aku..cewah...mane tau aku nak berbisnes ke kan..or bukak kedai ke..or mungkin jadi penulis novel ke..haha..okeh ape jadah aku berangan ni...haish..sahil is my name..use to hate it but now i realize it is kinda special name..plus maksudnya 'mudah'..semoga dipermudahkan segalanye tuk aku ek :D..

p/s: me in happy mood..lalala..erm, aku tak dapat nak update cite cuti tu lagi lah..coz bile balik umah je aku nak kene wat bakul Eli (door gift)..hehe..wah..eli nak kawen lagi 3 hari?...can u believe it?...sok die dah nak pakia inai..berdebar2 ku rasakan..best2 :D

1 comment:

YaTie IzaTie said...

ko buang tebiat ke? tukar name la pulak.. mengong ni..

Daisypath Anniversary tickers