Sunday, June 20, 2010

Ikan + nasik

Masuk ni, dah seminggu berturut2 aku makan ikan...paling selalu, ikan cencaru sumbat ngan cili tuh..huhu..maknenye seminggu ni jugak lah aku mkn ngan nasik..dan dalam seminggu berat naik menjadi 52.2 kg (ikut timbang kat wangsa walk smlm aku pigi) ..heh heh..ni semua gara-gara mak nak jadi ibu mentuaku..haha...smpai periuk nasik pun tekejut lah sbb mak masak nasi hari2..smpai rosak periuk tu..dah kene guna periuk eli dpt adiah kawen ari tu..lawak2

oh..aku memang pencinta ikan..ikan goreng, ikan smbal, ikan sumbat..dan segala macam ikan..so, go go ikan..makan lah ikan untuk kesihatan..lalala..

ok lah, oleh kerana hari ni father's day kan..aku nak ucapkan happy fathers day kat abah aku ni haa..walopun die seorg yang annoying n selalu takde kat umah sebab gile kerja..namun, aku tetap sayang die..haha..poyo giles..padahal hari2 gadoh kot ngan die..heh

okies..ari ni dah ahad..kejap je weekend nak abes..selamat menghabiskan sisa cuti la eh..sok kojo, jgn monteng pulak..hee..pesanan tuk diri sendiri sbb bln ni je 2 kali aku amek mc..lalala

buhbye..

p/s: entry mcm hampeh sbb tak tau nak hapdet ape tp nak jugak hapdet..huhu

No comments:

Daisypath Anniversary tickers