Thursday, October 7, 2010

mimpi itu..

pagi tadi kan, aku mimpi...mak, abah, aku n eli ..bgn pagi nak g keje mcm biasa...sblm masuk opis, kitorang nak g bekfes sama-sama dulu..maka abah pun singgah la kat satu restoran..die mcm restoran mamak, tapi makanan arab..pagi2 tu tetibe tekak aku mcm nak makan daging kambeng pulak la kan..maka pergi lah kitorg menuruni tangga menuju ke restoran tersebut...kelihatan,, antara pelanggan restoran tu, berpakaian seperti pengantin baru..perempuan pakai gaun putih..lelaki t-shirt biru kot.haha..aku pun ckp la dlm hati..ni pahal pagi2 buta nak g kawen ni..tp dorg tu bukan la bangsa kita..mcm arab2 sket kot..or aku rasa mcm yahudi..ntah la..sbb mmg mcm lain je..gaun tu pun lain je..bukan cm biasa..renda2 mcm stail gipsi or something..

kitorg pun meneruskan ke restoran sebelah tu..sbb restoran kat bawah tu ade 2 sebelah menyebelah..tgk, mcm separuh dah beroperasi..maksudnya, die bukak lampu bahagian2 depan je..belakang2 tu cm gelap lg..tp org buat2 air ke ape dah ade la..so kitorg pun order la air..dah la aku rasa cm nak mkn kambeng kan, air pulak aku order tea halia..hehe..so mak aku pun order la kan..tetiba aku pun terjaga..sekali kan...pooottt...aku pung terkeluar angen di atas katil..hahahahaha..ada kah kerana aku nak minum air teh halia tu telah menyebabkan aku keluar angen?..hahaha..apadaa..itu lah mimpinye..lalallala

peace y'all...gud morning n have nive day..ahakz..

No comments:

Daisypath Anniversary tickers