Friday, October 1, 2010

Time goes by so fast...

e'eh..dah hari Jumaat dah?..cepatnyeeee..mcm tak sempat nak wat ape2..hehe..tetibe je kan..padahal..kalau org lain tu, mcm2 dah dorg wat..aku je haa..banyak nau buang masa..looser kah?..tak laaaahhh, just enjoying my single life..nanti kalau dah married life tak leh dah nak lepak2 rehat2 cenggini kan..ewah2..ntah bile2 la ek..married life tu..ntah2 single sampai sudah..ahh, mane2 lah..layannn..eh tapi tak bagus ye rehat2 lepak2 ni..org kate muda2 la harus bekerja kuat..kumpul duit..for better future...ambitious sket yer kawan2 :p

okeh, aku cam merapu sket..ape aktiviti korg weekend ni, aku mcm2 aktiviti ado..especially on sunday..ade jalan2 ngan geng selayang..yeyyy..!! once in a yer since 1995 kot..lama kan..since then tak penah la dorg missed beraya secara konvoi dr satu rumah ke satu rumah ni..bagus, ni semua mengeratkan silaturrahim..hope, they will still like that smpai bila2..aku syukur la sbb aku ade kawan2 rapat yang mmg bes..xde pulak mcm backstab ke ape..semua baik2..geng uni, geng sekolah..tp kawan2 aku sikit je la..kelompok tu je la pun..muke2 tu je la..hiks..

sabtu lak..mcm ade open house dak opis ngan aku nak g jln umah kawan..tp cm clash lak..mane satu nak g ni eh..hahaha..nnt kite sok tgk..

ape lagi ek..ni gara2 takde idea tp naaaakk jugak update..huhu..takpe lah..to all my fren, selamat berweekend..ni last week kot beraya ek..pasni, kite back to normal life..aku nak stat workout lah..or mayb wat aktiviti panjat bukit ke..yang rendah2 je la..janji bakar lemak2 yang dah mula berkumpul ni..tak tahan aku tgk diri sendiri ni..huhu

No comments:

Daisypath Anniversary tickers