Tuesday, October 19, 2010

what's for today..

dah separuh hari pun hari ni..nothing much..just ade meeting bahagian tadi..makan nasik lemak yang sedap...makan lagik..haishh..rasanye petang mcm nak g gym je..tp tak tau la..gym mcm da tak bes je skrg..makin ramai pulak..rimas..knkdg machine2 tu full je..xde kosong..hmm..mungkin kesedaraan masyarakat di bandar tentang pentingnya bersukan ni semakin meningkat dan ditambah pula tahap kemampuan untuk masuk gym..ye lah, dulu kan mahal je nak join mende2 ni..tp sekarang dah murah..dan kompetetive jugak...mungkin..

tp aku pun join gym sampai ujung november je..lepas tu aku dah terminate membership..heh heh..leceh arr..nak g sana satu hal..pastu parking mahal..baik wat aktiviti baru, iaitu swimming kat umah eli..free lagi..hahaha..

aku tak paham lah ngan manusia..semakin aku memikir, semakin aku tak paham..hiks..ape manusia kejarkan sbnanye nih..bnyk betul aku ketinggalan..


3 comments:

LeeN said...

ape ek yang manusia kejarkan skang ni?

ELLY said...

knp ngan manusia?...ko bkn manusia ker...ckp mcm ko alien jerk..hahahha

shiela said...

manusia ni mcm2..hehe..
eli; aku makhluk planet..ihiks..amiii..canne bobo nak g tempat ammii..xde kapal nak bawak bobo..wuwuwuwu

Daisypath Anniversary tickers