Thursday, September 30, 2010

Exam SPM..?? apakahh...


Pagi tadi, aku bangun dengan perasaan yang rimas..boleh..

ni semua gara2 aku bermimpi nak pegi exam SPM balik..haha..apo bondo lah..dah la subjek aku nak exam tu pulak B.Melayu I, II, III..tetibe ade III lak kan..haha..tapi kesimpulannye, mimpi tu mmg tak best lah..sbb aku mmg tak suka exam..especially masa SPM..adeii..

cube bayangkan, time SPM, nak kene stadi 9 subjek (aku amek 9 subjek je dulu..), ngan semua buku2 adalah tebal belaka..huhu..aku pun tak leh terbayang cmne aku dah boleh lepas exam tu..sbb aku bukan lah kaki stadi..tp aku kaki pegi kelas n tuisyen je..haa..tang tu mmg rajin lah..100% attendance ko..(tp, bile dah keje, rajin lak aku ponteng ek..lalala..oppss)

above all, aku adalah lega..sbb dah habiskan zaman2 belaja..huahaha..okeh, xde kene mengene kan..

kepada semua calon SPM tahun ni (aku pun xtau dah lepas ke exam ni ek..ke tgh belangsung..ngee), akak nak ucapkan selamat menduduki peperiksaan SPM la ek..jgn contohi saya yang result mcm ala2 nak jatuh longkang ni..wekkk..!!

tapi saya tau, budak2 zaman sekarang mmg la power2 kan kan kan..SPM tu mcm sebelah mata je la nak jawab..haha..lepas tu, korg jgn ingat nak enjoy pulak..kite bersambung pulak dengan exam2 di Universiti..baru careee...huahaha..mendapat la korg..

again, besnyeeee xyah nak g exam lagi...sekseee weh..sekseee..(ohh, tu pendapat org yg x ske exam, sbb tak suka nak stadi balik..yg suke exam tu..sila abaikan entry ini..haha)

Gud Luck..Chai yuk chai yuk..

No comments:

Daisypath Anniversary tickers