Thursday, September 23, 2010

menguji kretiviti..part of my hobby..

tau tak semalam, waktu lunch lah..macam biasa, aku turun bawah..makan ketiaw ladna kat cafe hotel selesa inn depan maju juncion tu..which is, 3 hari berturut2 aku makan yang sama..ketiaw ladna ngan air suam..malu den ngan cashier tu sbb die dah senyum2 dah..haha..boleh tak len kali aku order, ''kak, mcm biasa"..eceh..mcm tekenal sgt kan..lalala..

well..tu bukan lah subjek utama cite ni..ngee..after aku makan..also mcm biasa, aku suka ronda2 dalam maju junction tu..especially tgk booth2 yg ade kat tgh2 tu kan..kat situ banyak mende best lah..tak puas je tgk..tp paling aku suke tgk kalau ade booth2 yang jual mende2 rare n unique ni...sgt lah leka kalau aku membelek2..ohh..mcm beg mekap aku tu jugak lah kan.*wink*

so, smlm, aku jalan laa..singgah booth yang kat depan ngan pentas tu..selama ni aku tak pasan la mende2 gantung kat situ..aku pun tgk cm best je..aku pun belek2..sekali, tinggg..!! aku jumpe ape yg aku cari selama ni..iaitu sticker bling2..ngee..dan ape yg teruja lagi ialah ade satu lg jenis sticker yg corak leopard print mcm2 kaler..n bulu2 sket lah..wahh..tetibe aku mendapat idea lah kan..well well well..tanpa memikir panjang, aku pun beli yg sticker leopard tu dulu..tp dlm hati nak yg bling2 tu jugak..malangnye aku hanye bwk 10 hengget je..lps mkn td, baki ade lam 5 hengget..maka idak lah cukup yer..sbb tu beli dulu yg leopard sbb yg tu lebeh unik dr bling2 sticker..haha..tetibe cam panjang lak entry nih..layann

naik je opis, aku pun ape lagi..teruja lebeh, maka aku pun stat wat projek menampal2 handphone aku..sbb aku da boring sbnanye tgk sama je corak hp aku..so, try la tampal2..tp, sedikit comot lah..but, boleh laa...pastu balik tu, aku singgah lagi beli yg bling2 tu pulak..okeh..dlm hati mmg tak sabar2 nak balik umah..nak main tampal2 lagi..kali ni mesti cun..haha..

sampai je umah aku pun smbung lagi projek mendeko2 hp sendiri..pastu ade lebeh2..dan aku pun goda mak aku lak..nak watkan handpone die jugak..haha..mak aku mula2 xmo..yela, die konservatif sket..haha..tp aku yakinkan die..dan hasilnya...

amat berpuas hati..dan lebeh kemas dari aku wat handphone aku sendiri..huhu..me so jealous..ooo..corak die sama cm aku nye..haha..

dari pandangan depan..comel dok..comel dok..

comelll bukan..?..ke korg tak ske..ngee..oleh kerana hp mak aku ni hp biasa, so aku terus tampal kat hp direct je..yg hp aku, aku tampal kat cover tu..sbb tu cm comot2 sket..later, i'll show eh..

ok la..tu aje la cite aku hari ni..kite berjumpa lagi masa akan dtg..heh heh..

p/s: cam best lak wat entry, tp set date n time..so, everyday, at 12:00 noon ade entry baru dr blog aku..kire mcm hiburan dikala waktu senggang la (lunch hour). :p

1 comment:

ELLY said...

huhu...nak jugak...

Daisypath Anniversary tickers