Wednesday, March 28, 2012

Easy 123 Slimilicious drinks

2-3 hari  ni aku adalah try satu produk minuman ni..adik aku, si sapid la yang kenalkan..die kata bagus tuk penghadaman (beri2)..hee..aku kan tak suka produk2 minuman pelangsing badan ni..sebab aku tak percaya sangat..sebab dalam minda aku, once ko dah ambil produk-produk macam ni, ko kena commited tuk terus minum kan..so, knowing those produk, kalau nak menten, maka kene laburkan wang yang bukan sedikit wokeh..begitu lah ceritanya..

maka apabila sapid bagi aku try minum air ni..aku pun try je la..sebab dah die bagi free kan..hehe..eli dan razaq la yang mula2 try dulu..pastu esoknya die cakap, asik nak membuang jek..pagi2 dah serbu toilet masing2..so, dalam hati, aku pun cakap, macam best jek..sebab aku pun memang jenis payah nak membuang..hee..tak malu kan nak cte mende2 gini..tp just nak info je..

so, aku try la esoknya..dannn memang yer la...kul 3 pagi aku leh terbangun pegi toilet..tak penah2..pastu aku pun amek sehari sekali minum air ni..sampai hari ni dah 3 hari la..cuma hari ni aku lupa nak bawak gi opis nak minum..ngee..so, review aku pasal produk ni, macam bagus jek..sebab die bagi detox usus kita kan..so, mcm membersihkan usus la..dan, aku pun rasa kurang la lapar 2-3 hari ni..

kalau nak tau lebeh lanjut, sila lah dapatkan info dari stokis berhampiran..cewah..aku pun baru google pasal produk ni..mahal jugak rupanye..huuu..so, here the link ..http://jambustyle.blogspot.com/2011/06/easy-123-slimilicious-produk.html



aku dah try perisa oren...hmm..boleh laaa..

No comments:

Daisypath Anniversary tickers