Friday, March 30, 2012

Salam pagi Jumaat..

Pagi ni sangat mendamaikan..cejukk jek..hujan la katakan..tapi, buat warga KL, mungkin sedikit tensi sebab nak travel ke office adalah agak jem di jalanraya..hee..tapi, aku tak kesah sangat pasal jem..sebab dengar radio Hot FM agak best laa..sambil drive, sambil gelak sensorang..hee..

Pagi ni masuk je office, tengok sebungkus plastik nasi lemak kat atas meja meeting..ade sorang staff suka belanja nasi lemak pagi2..tapiii..aku terpaksa refuse untuk makan..sebab avoiding nasi lemak..huu..feel bad, tapi, tadi aku da cakap kat die, aku tak makan nasi lemak pagi2..agak kejam aku rasa..hmm..actually, mmg bnyk kali aku tak makan nasi lemak die bawak tu..dan aku akan suruh membe lain yang makan kan tuk aku..hehe..selalunye fesshar or rizal la yg makan kan..tp still feel bad..tu lah, demi mempertahankan prinsip, kite akan berlaku kejam kadang kala..hmm

ok la, got to start my work..

GOOD MORNING.....A cup of coffee is a good start..but please dot drink coffee too much..
pic: me n my favourite mug :D..mug ni da jadi peneman aku since aku study diploma lagik..


No comments:

Daisypath Anniversary tickers