Tuesday, March 13, 2012

Turun site..

hari ini..buat pertama kalinya aku dapat pegi site dengan company aku ni..tehee..best kott..aku memang suka tengok pipe besau2 ni..rasa macam, wahh, gile canggih teknologi :p..dah lama tak pegi tempat macam ni..dan dah lama tak bau welding besi..rindu gak time keje kat kilang dulu..sekarang memang dok opis je la..wat keje2 drawing dan design..bila berpeluang pegi site ni, aku grab je la..haishhh...ni baru la dunia aku..haha..konon..

tujuan aku gi site hari ni ialah untuk membuat as build dwg..tau ke ape tu..alaaa yang gitu2 tuu..lalala..ok lah, as build drawing ni ialah, untuk check balik drawing yang design sebelum ni dengan benda yang real sama atau ada perubahan di mana2..huu..harap2 paham la yer..so, tadi aku pegi ukur2 paip la senang cerita..pastu nanti, aku kene revised drawing asal seperti pembinaan tu...selalu memang akan ade perubahan here and there..hadap je la kan..

banyak jugak line pipe yang berubah dari design sebelum ni..fuhh, penat ko nak ukur satu2 balik..nasib baik kawasan tu tak la luas mana..boleh la settle satu hari..tu pun balik, aku terus rasa flat..perghhh..dah la aku pakai safety boots eli yang lama yang kecik tu..muat tu memang la muat..tapi, memang cukup2 je ngan kaki aku..plus dalam tu kan besi..huhu..nasib baik aku leh jalan lagi sebab balik tu kawan2 aku jalan kaki je ke tempat paking T___T

dan hari ni aku alkefenatan dan mahu titun awal y'all..daa..hehe..tetibe nak ending :p

saya yang comot lepas bermain dengan debu2 arang batu..dan sign world peace tidak dilupakan..lalala

No comments:

Daisypath Anniversary tickers