Wednesday, November 27, 2013

plan untuk shopping nak pergi bercuti..

Kan aku nak gi vacation kan...haishh mcm lak dalam kepala yang nak kene beli..pening nak pk..haha..
Yelah walaupun Nampak macam tak perlu je nak beli itu ini..tapiiii, aku dah biasa bwk segala macam barang tuk gi jenjalan..

So here the list in my mind...

Nak beli shawl lagi..untuk digayakan selama 3 hari kat sana..yelah kan..nanti bile nak bergambar je tak cantik sebab asik pakai yang sama je..xde kelainan..kan kan kan..yeahh pempuan..oh by the way..aku rasa shawl ni senang la sebab tak yah nak gosok2..pakai ngan inner magic..wallaa..you are ready to go..hahaha

Second, i need new camera...cheap2 pun takpe..sebab aku takde camera..kalau guna camera phone macam tak best jek..nanti cepat habis bateri..lagipun tak cukup space..so, after google2..dan pengalaman yang lalu..aku prefer sony cybershot..dan ini pilihan aku..sebab paling murah..ok tak korang rasa..

Macam comel jekkk...ayahhh ( panggilan en.husban bile mummy gedik2)..mummy nak nak nakkkk...hee

Third, i need new sandal..yang flat heel tu supaya aku nampak seperti berjalan ala model..yelah kan..sejak lepas bersalin ni..aku dah tak pakai heel sangat..pakai flat jek..so, this time nak cari crocodile yang biasa aku pakai tu...tu paling selesa lah wa cakap lu kalau travel..

kasut ni la..yang itam tu..

 see..nampak tinggi kan..hahaha..okeh tak aci sebab time ni memang kuwus..

Da la sandal ni selesa..tahan lama pulak..last time aku gi cari lagi..dah xde keluaran ni..nanti nak cari lagi lah..huhu..mcm xde kasut lain jek..ramai jugak aku tgk org pakai sandal ni..yati membe aku pun bli..ni kat opis ni ade membe aku sorg tu still pakai sandal ni..nampak cm baru jek..ade lagi ke ek..haha..smpai cmtu sekali kan..gilo

Forth..i need new cloths...aku tau, xyah bawak baju banyak kat bandung nanti..sebab nanti mesti beli baju2 baru kat sana jugak..tapi at least nak bli satu or dua baju..yelah..hari sebelum nak shoping tuuu camne..xkan pakai baju lama...boringnyeeee....

So far, tu la yang bermain kat kepala aku ni..nak itu nak ini..semua nak pakai duit..tu belum duit belanja nak gi sana..alamat pokai mak hencekkk...nasib baik bln ni aku nye giliran dapat kutu..huahahaha...ke nak loan kat mak eh eh..mak jd loan shark..hee

Ok lah tu je..tak abis2 cite pasal shoping..kan aku dah kate aku kegilaan..byeee



No comments:

Daisypath Anniversary tickers