Wednesday, November 20, 2013

resign lagi

Assalamualaikum..

Kali ni aku nak bercerita pasal kerja pulak...

korang dah sedia maklum kan aku kerja kat Pasir Gudang since Julai aritu...so far, aku rasa best sangat company ni...bukan sebab income yg masyuk atau jawatan yang gempak..tapi ntah environment die memang best la bagi aku..

kat sini amat menitikberatkan ciri2 islamik..serius, aku tak penah tengok atau kerja kat company yang islamik..hee..maksud aku, dorg ade sembahyang berjemaah, ade bukak kelas mengaji n ajar tajwid, pastu bos2 die selalu ingatkan kite pasal sembahyang n amalan2 yang dituntut dalam islam lah..including bos aku..walopun die macam garang, n suka perli2 org..haha..tapiiii, aku suka jugak cara die..sayang lak nak tinggalkan company ni...

hmm..aku dah resign pun..sebab dapat company yang dekat ngan umah..okeh, jawatan aku kat company sekarang ni, sedikit tersasar la dari job aku yang dulu2..takde involve teknikal..aku buat business development exec...macam susah bagi aku..tuuuu je yang masalah sket ngn kompeni ni..hee..aku rasa tak boleh nak coop la dengan job scope ni..

bukan tak mampu..tapiii, ntah la..tak minat mungkin..aku kan selama ni wat keje2 mcm design ke piping ke kan..so, aku lg enjoy buat yg tu dari keje mcm sales person ni..lagi pun payah la sket nak travel2 since dah ade anak n family ni kan..tak elok pun sbnanye tuk pempuan..huu

itu je lah pun sebab aku resign..plus, sape yang xnak kan dapat kerja yang distance 5 menet je dari rumah...mcm heaven jek..nanti boleh jenguk2 nina bile time lunch break..

so aku harap kerja aku yg bakal start tengah bulan 12 nanti akan dipermudahkan..insyaallah..takut jugak aku..sebab fully involve in design and company tu kecik..baru start thn ni kan..ape2 tawakkal je la eh..

to this company..i'm gonna miss all my johorean frens yang aku dah kamceng kat sini..memang best kawan2 kat sini..frenly n i feel like home...

aku selalu cmtu..kompeni yang aku senang dapat kawan, selalu bulan2 je aku keje.kejap je..mcm kat AMC dulu..smpai skrg pun still keep in touch n mcm rapat gak..hee..hope kat sini pun cmtu la kan..sebab aku xde kawan lagi kat johor ni..kawan opis je la..nanti opis baru mane ade org sgt..sebab mcm baru 2 org je staff die..wuuu



ok bye..

p/s: mcm sedeh lak aihhh...

No comments:

Daisypath Anniversary tickers