Tuesday, November 26, 2013

shopping online

aku tak tau hormon ape yg menjelma ni..oh my..lately ni aku asik usha blog shopping online je..tapi nasib baik aku tak banyak duit yang membolehkan aku borong semua smbil pejam2 mata..hahaha..#akusedardiri

lately juga aku penggemar shawl..mcm cantikkk je pakai shawl kan kan kan..zaman sekarang ni macam2 fesyen..tinggal berani ngan tak berani nak cuba je..sebab stylo sangat..tak tau nak gi mana..hahaha..dah la dengan badan yang mokmok ni..ape pun tak boleh..i want my slim but not yet slim backkkk...plsss

aku yg x berapa nak stylista..wearing shawl by #tdl

tak abis bab aku..barang2 tuk baby pun aku suka tengok..tuu kat website gymboree..kasut2 baby cantiknyee..hampir saje aku nak membeli sepasang kasut kale merah..tapi semalam gi ukur kat kaki nina..rupanye kaki die saiz 6 la pulakkk..kasut tu saiz 1-4...hahaha..selamat duit mummy..besaunyee kaki anak aku ni ek..mcm mummy jek..

cantikkan kale merah ni...haishh

ahh kesimpulannye..apsal banyak sangat online shopping nye website skrg ni..saje jek nak tgk i pokai tiap bulan..ni pun tiap bulan adee je posmen hon2 kat depan umah..anta barang aku..hahaha..ape mak mentua aku ckp nnt kan..

ok la..lunch time..daa






No comments:

Daisypath Anniversary tickers