Friday, November 13, 2009

aktiviti di hari jumaat bersama emak saya

Salam jumaat..hiks..dah petang2 baru aku nak hapdet..ari ni mmg maleh laa..keje pn tak jalan lg haa..sok2 la buat..heh..

ape yg aku buat hari ni ek..hiks..haa..tadi tghari kan lunch hour lama kan..tu yg best tu..ooo, lupe lak..skrg mak aku dah tukar tempat keje sama bangunan ngan opis aku ni ha..kat maju juntion jugak laa gamaknye kan..maka, mulai minggu ni jugak, aku hari2 kua makan ngan mak aku, boley..hehe ;p

so, berbalik kepada cerita tadi, lunch hour aku telah menghabiskan masa di Sogo..memandangkan mak aku juga ade bgtau bahawa start hari ni ade member sale AGAIN..!!..tp kat tingkat 7 je la..biasela tu kan..dah nama sogo..sinonim ngan sale..maka, sblm menerjah dewan tu, haruslah makan dulu kan..destinasi kitorg kali ni di tingkat 6 sogo tu lah..yg ado air terjun tu..mak aku ckp nak mkn nasi masakan siam..so, kitorg pegi terus ke restoran paradise palace..mak aku order nasi goreng tomyam, aku order mee ape ntah..tp masakan tu dua2 adalah sedaaappp..cuma satu je..tadi ntah kenapa, servis die lmbat lahai..berjanggut da nunggu haa..aku rilek la..cuma tak tahan mak aku tu ha bebel2..adei..so, oleh kerana lmbat sgt, aku pun suh la mak aku snap2 picture aku..haha..bley lak mak aku layan..die bkn pandai sgt guna camera ;p

gamba ni mak aku amek..hehe..posture badan aku bongkok laaa..cmne ek..


pintu depan restoran tersebut..kitorg makan kat lua sbb nak duk tepi air terjun buatan tu..

after makan2 tu..kitorg pn naik atas..hmm..sales die tak la gempak mane..tp walopun tak gempak ade jugak mende aku nak beli..huhu..dah la tgh sengkek ni..aku ni mmg laaa..pantang nmpak barang yg menarik n murah sikit..terus aku nak beli..heh heh..tp bukan la pakaian2 aku beli tu..just brg2 tuk dapur n bilik je..walopun skrg seperti mana anda tahu, yg org2 kerajaan mengalami kekangan ekonomi kerana gaji lmbat masuk kan..tp, bile masuk bab shoping, berduyun org dtg okeh..aku beratur pnjg jugak tadi..pastu mak aku pn tak sanggup tunggu n die chow dulu..tapi...

sempat snap2 di tempat jual kasyut..

kusangkakan die mmg dah betul2 balik...rupa2 nye die tersangkut kat tingkat 1, yg tmpat jual kasut tu..haha..well, like mother like daughter...aku layankan ajee...tp tak beli pape pn..cuci mata sajork..thanks god..!!

maka, itu sahaja laporan aku pada hari jumaat ini...ohh bout yesterday, yg entry aku ckp "hari ni perasaan penuh ngan rasa tandatanya" ..isu itu sudah clear..huahaha :D..lalalaa..

ok lah, memandangkan hujung minggu telah tiba, maka saya disini mengucapkan selamat beristirehat dan bergembira..manfaat kan hujung minggu anda..cewaahh...kite njoyyy..!!

p/s: rindu die lagi laa..camne?...nape la incik amad ni jauh sgt ha?..y y y...

2 comments:

olin said...

oi... kot ade yg berkenan kt sogo nk dibeli utk aku.. teruskan lah usaha murni tu... jgn tangguh lg... hehehe... err ko nk aku csi ke cik abg kt spital?

shiela said...

xyah csi..aku tau je die tu..hehe..tp kalo rajin g la tgk2 kat dewan kat atas farmasi tu..haha

Daisypath Anniversary tickers