Wednesday, November 25, 2009

demam ke..pening ke..

tgk tajuk ntah pape je kan..hehe..

so, ape yg aku buat hari ni...jeng jeng jeng....

pagi2 tadi, kul 6.30..omak den kejut ketuk2 pintu...ok, part tu annoying..aku tgk jam..oo, mcm awal lagi kot..malas nak bangun..heh..

pastu mak aku call lak..time tu dah kul 7.00 kot..tetibe, ade rasukan syaitan ke hape..aku mcm dapat idea..tingggg...nak mc lah..lg pun aku rasa cm kepala ni ringan je..pening2..nape ntah..ke malas..haha..lantak..

oleh kerana itu, sekarang ni aku sedang menaip blog, smbil tgk tv pada masa yg sama tengah lapar..dannn..aku tgh merajuk..ade org marah aku smlm..tibe2 je..huh..

ok lah..nak g cari makan ni..c u later..heavennyeee duk umah..isk2...dah la sok cuti smpai ahad..

oh yer...mayb esok me n family akan balik ke kmpg (kelantan)..tp itu pun tgk keadaan la..sbb dengar2nye hujan tak benti2 kat sana eh..so, lets wait for my father decision tonite..lalala

p/s: kepala pusing..x suke

No comments:

Daisypath Anniversary tickers