Friday, November 6, 2009

pagi jumaat yang kelakar

aku nak amek gamba full sbnanye..hehe..tp takde sape nak amekkan ;p..

well hari ni aku mcm mood ape ntah..tetibe rasa nak pakai balik jubah yg aku pakai masa umrah ari tu..hmm..sbnanye aku tak tau la ek, opis kerajaan boleh ke pakai jubah kale itam..hehe..aku sndiri da rasa pelik ngan diri sndiri..now, rasa segan gile nak kua dari bilik ni..

tadi pagi..lawak gile..aku jalan sorg2 pn aku sengih2..smpai terpaksa la aku cover call Ahmad Syawqi sbb nak ketawa kat die..haha...die lak lagi la..ckp, "cube jgn wat bende pelik2"..lagi la kelaka..sbb aku mmg pn ske wat bende pelik..pastu die suh aku amek gmba..die nak tgk..hehe..suke dgr die ketawa di pagi2 hari sbb ari ni die tgh bnyk keje ..

actually, mmg aku rasa pelik pun..sbb kalo korg tgk, ni bukanlah identiti aku..dah macam ustazah la pulak gayanye..eli ckp, mcm muslimah sejati..by the way, baju ni dihadiahkan oleh Syafiq sempena besday aku tahun ni...kesiann die..semangat nak beli jubah ni..tp bukan duit die kot..duit abah..well, effort tu da ado kan..layannn..haha..so, sbagai menghargai, kene la pakai..


lalala..morning u all..dlm bungkusan tu adelah nasik lemak yg aku beli tadi..tp smpai kul 10 ni, aku tak makan lagi..xde sudu...hehe

No comments:

Daisypath Anniversary tickers