Tuesday, November 10, 2009

chill..

Tgahari tadi aku g bangi..nak settle mende2 yg dah lama tak settle2 lagi..huhu..tp skrg prosesnye dah hampir selesai la..tensi gua..ni kalau bnyk hal lg gua kansel je la beli..huh

so, lepas sesi tu, melepakkan diri bersendirian di Bangi Kopitiam...cool je tempat ni..nyaman, damai..hee..hmm..sbnanye aku nak cite aku order air ni je..namanye Volcano Lava..shedappp..actually slalu org panggil air 3layer kot kalau tak silap, die tea+susu+air gula melaka...aku penah try sblm ni kat maju junction foodcourt tp mcm tak bes sgt.,.smpai rs cm nak muntah..tp yg kat bangi kopitiam ni just nice..boleh la korg try ek..

bnyk lg menu die yg lain..tp, aku sempat makan meehon goreng tomyam je..boley laa..agak kering la meehoon die..kalau die basahkan sikit, mungkin sedap..memandai je aku kan ;p..


Volcano Lava

ape lg ek..haaa...td kan, time aku best lepak2 tu, ade something yg aku rs sgt annoying la mengganggu aku..haha..tetibe tuka cite lak..bkn ape..aku rs gelik je la..ade la kan, org tu..dah tua ok..aku kenal masa kat opis lama..die bukan pekerja kat situ..just kdg2 dtg sbb die kompeni consultant...tp tak la penah bertego pn..

so, nak dijadikan cerita, die ade lm list fb aku n penah komen2 kat fb..n now die tau hp no aku sbb aku bagi..tujuan aku bg sbb bisness matter..haha..yela, kot korg tau kan aku still cari2 keje skrg ni..n die sbgai org yg senior dlm bidang engineering, mesti ade kawan2 yg mayb ley rekemen keje ke..heh..(serius, bidang ni memerlukan ramai contact okeh..sbb tu kalo ko g memane kompeni, knkdg pekerja2 tu adelah mcm ko akan kenal n penah tgk)...

well, aku nak wat azam start nx yer aku kene kerja secara permanent ok..back to story, ok fine die ade call ari tu..borak2 pasal kompeni lama kan..aku layan je la..sbb ade time aku mmg peramah,..ade time jugak aku akan jd pemarah..haha..

so td, die call lg..siap bahasa diri avanngg..helo..!! wtf..aku rs mcm eeewwww..taraf bapak aku kot die tu (well, selalu kalau org lelaki yg lebey tua sikit dari aku, aku just bahasa "ko n aku" je..n kalau die tua lebey sikit panggil la "bro" n kalau lagi tua "pakcik" terus..tak pun lebey senang encik je..there is no way aku akan panggil org abang except, u know who ;p)..i felt like soo annoying bile dgr tu..huh..

then aku pn mcm xlayan sgt laa..dan aku berharap kalau tak de mende penting, jgn call la kan..im not like pempuan yg mcm gedix2 tu..n aku pn xlah seperamah mana..kalau kene ngan kepala otak aku, ley la aku borak kan, aku kan gangster..haha..poyo..well, only certain people je ley manja2 ngan aku..yg lain..say nooo..boley bla..(talk to the hand..!!..tetibe teringat miss syakirah classmate uniten ckp cmtu smbil wat gaya attitude..rindu lak ngan minah tu..hehe)..

xde la..aku rs ramai kot org2 yg kene cmni..especially gadis2 yg single2 ni..terutama sekali org yg keje dlm bidang PR or memerlukan contact yg ramai..cume tu la, kite kene la pandai bwk diri kan..well, kite hidup di era yg penuh cabaran skrg ni..mcm2 org akan ada..hmm..takuuuttt..

ok la tu je aku nak bebel..ntah korg paham cte aku ke tak ntah..haha..aku dah la communication fail..nasib la kan..dah takde cte lain nak cte kan..dgr je la..ok la, till then..kalau ade cte2 best lg aku hapdet okeh..daa

No comments:

Daisypath Anniversary tickers