Tuesday, August 23, 2011

mana baju raya ku itewww...!!!

Until now..aku tak beli lagi baju raya...nak beli pun macam terpikir2 sebab tak mo gune credit card lagi..hadeii..bile kah gaji mau masuk?..baju yang aku tempah pun macam tak sempat nak siap jek..sabtu dah nak balik kelantan..tak glemer la aku dikalangan kasen2 nanti..haha..gediks..ye la..kat kmpg sume kasen pempuan...dorg lawa2..stail2 lak tu..pastu mak2 org..takkan la aku yg bujang ni mau kalah ngan mak org..haha..ntah pape...aku tau mesti ramai dikalangan korang akan pikir cmni..haha..ade tak ade tak...lalala..

ehh sbnanye tu bukan misi utama aku..ingat aku kesah ke pakai buruk2 ni..sbb aku memang dah dari dulu lagi memang comot kat kampung..raya pegi umah orang pun aku pakai slipa jepun jek..ngeh ngeh...cume macam tak bes la kan...sebab baju semua da pakai..semua da tunjuk..nanti bile amek gamba mesti mcm..ehh, ni bukan baju ko penah pakai pegi opis ke..huuuu...

ngadu kat coki..tapi die tak membantu..lagi die kate..cube belaja pakai ape yang ade jek..hee..yela2...ya cube la abgnyee...isk2..tapi abang jugak cakap, tak penah tengok ya pakai baju kale grey..hiks..adee je kan..akal panjang :p

so, mcm mane ek korang...ni semua gara2 baca status org kat fb..waa meriahnye lah..masing2 dah dapat baju baru...

okeh..sabo shila..lepas raya pun bleh je beli...haha..tak aciiiii..

cik shila suke berangan kat opis..pastu senyum sorang2..pastu selalu kene tego sebab suke senyum..watdahekkk...aku punye suke la..haha..

No comments:

Daisypath Anniversary tickers