Tuesday, August 9, 2011

Ohhh My DKNY..

Hi, salam kepada kamu-kamu semua..pagi ni aku adelah sedikit mamai..sebab tak cukup tido..hmm..ngantuknye lah hai....

sebenarnye nak ngadu ni..huhu..pagi ni aku telah mendapati my feveret watch..yang cool lagi stylo ni telah rosak..huhu..nak wat camne ni..aku beli mahal tu..dah la aku usha nak beli jam yang macam ni lama gile..hutang-hutang hasil dari pembelian pun tak abeh lagi..isk2..aku beli jam ni bulan 12 tahun lepas..masa pegi singapore..kire macam sentimental value la jugak..sebab 1st time gi sana..hee...haishh..nak wat camne ek, harap-harap die tak rosak terus lah..try hantar kat kedai dulu..tengok camne..isk2..

ohh lupe lak..puncanye adelah..semalam, masa nak naik tangga, jam ni terjatuh dari tangan aku..tapi kalau jatuh pun, takkan la boleh padam terus...tensen2..huu

hatiku hancur mengenang dikau..berkeping2 jadinya :p

No comments:

Daisypath Anniversary tickers