Wednesday, September 16, 2009

berbuka di Restoran Tupai-Tupai

Last Sunday, aku, mak, n abah telah berbuka kat restoran tupai2 ni sempena nak celebrate besday mak aku 16/9 (today) ni..hee..konon2 je tu.ntah2 pra celebrate je ;p..


Restoran ni kire kali ke 2 la aku pegi..1st time dulu sbb ngedate ngan ade sorg budak tu..b4 i met shoki la..haha..tp xjd sbb no chemistry..boley..


so, aku kan selama ni ingat De Palma je yg paling bes tuk buka puasa ni..tp tgk2 tupai2 ni tak kurang hebatnye..see pic below..bnyk gile makanan..aku perasan, bln puasa ni bnyk entry berbuka je kan..tp nak wat cmne..aku mmg gile makan woo..haha


antara lauk pauk yang dihidangkan.



mak aku yang excited tengok ade kuih bakar yg kitorg selalu beli kat Kg.Baru tu turut disajikan di sini..menunjukkan dorg serve makanan yg terbaik saje..yeke ;p



me n my mom while waiting for breakfast


makanan 1st round yg aku amek..western corse..ade kambing blackpepper, mashpotato, coleslow, meatball, baked beans n sandwich..all in one plate..yg sane2 tu mak aku nye..hee



food review:


makanan terdiri daripada lauk pauk, western, kuih muih, air yang mcm2 jenis, bubur2, mee kari, laksa, mee sup..dan banyak lagi..


nasi dorg hidang pn ade 3 jenis, ade sik goreng cina, nasik beriani n nasi biase..n restoran ni cam mewah ngan udang lak..ade butter prawn, sweet n sour prawn..dan ko boleh amik selagi daya lah..boley ke..total price buffet kat sini ialah RM48nett..kire ok la kan..


sini pn ramai org jugak..tp takpe, makanan sentiasa ditopup dan dijamin sedap dan memuaskan hati..antara menu yg aku suka adelah, daging dinding yg masak ape ntah..pastu, tapai ubi yg letak ngan kuah cm susu tu..bubur kacang, air teh cina..haha..yg bukan2 je aku makan kan ;p ..aku kalau buffet2 ni mmg tak makan nasi sgt la..lebeh suka mkn yg sampingan2 tu..n stail aku, aku akan mkn desert dulu, pastu appetizer pastu kalau berdaya lagi, baru amek nasi seciput ngan lauk2 pilihan...hee..ok la dari xmkn lansung kan :D


k la kawan2..c u later..daa





p/s: aku sebenanye try entry secara set date n time ni..tp tak tau nak guna..hehe..ntah bile2 die nak kua aku x tau..btw, today is my mom's bizday..happy besday..!!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers