Friday, September 4, 2009

jemputan walimatulurus

hehe..tajuk kat atas xley bla..mesti korg ingat aku yg menjemput kan..bukan sebenanye...saje je nak cite sbb aku baru je terima jemputan sorang lagi kawan aku yg belajar same2 kat uniten dulu..tapi die corse lain la..kenal sbb duk menyewa satu rumah..oh, tetibe teringat time2 menyewa kat bangi dulu..bestnye..mcm2 je bende jadi..aku lak just follow je..haha, kate aku tak matured lagi time tu kan ;p ..ikut kawan2 je la..yang mcm kakak2 itew..hiks..

dulu masa thn 2 diploma kot, kitorg duk luar seramai 6 org mula2 pastu sem yg lagi satu, bertambah lagi 2 org..rumah adelah besar ok..2tingkat tuu..tak sangka lak aku ley duduk umah sewa..knowing me, ye aku xpenah duk jauh dari ibu bapa..cewah..kawan2 aku yg lain tu biase je..

so, nak dijadikan cerita, sekarang ni masing2 dah bawak haluan sendiri..still contact each other, tp jumpe nye adelah jarang sekali..miss them..and nak tau x, dari 8 org yg tinggal dlm umah tu, skrg ni tinggal 2 org je belum kawen...iaitu aku n yatie..the cutest ever..haha..."yatie, lumbe jom nak..sape kawen dulu kene bg hadiah washing machine"..haha..xley bla pemintaan ni..sure aku yg kene beli nnt ni...mati le ;p

sekian, tu je la cerita nye...haha..tetibe je..aku mls nak pikir ayat daaa...

p/s: teringat dulu2 kitorg ade main satu game ni..nak tgk kitorg kawen umur berape sume kan..siap gune rambut la, cincin la..pastu buat mlm jumat lak tu..haha..poyo gile..mcm betul je..aku kene, kawen umur 30..boley..anyway, conratulation to Miss Hilal..selamat menepuh alam baru..yey

No comments:

Daisypath Anniversary tickers