Thursday, September 3, 2009

saya dan blog

saya kebosanan



saya tak tau nak buat ape



saya suka baca2 blog



saya suka membaca



saya boleh duduk satu hari mengadap komputer baca blog sahaja dan banyak dah blog saya masuk



saya ni gile ke..kenapa asik baca blog je..tiada kerja kah?



saya agak jeles sbb kenapa blog2 org lain macam bes je..mcm life diorg sesuatu lah..



saya juga tertanya macam mane org boleh menulis sesuatu yg simple tetapi mendalam maksudnye..(sesetengah blog la)



saya selalu bayangkan macam mane kehidupan bloggers2 tu ek..

saya suka cuaca hari ni..kenapa saya bekerja dalam ofis..kalau la boleh keluar sesuka hati (kua dari tajuk..hiks ;p)


ok..thats it..saya mmg bosan tahap gaban..titik.





p/s: tetibe teringat biskut raya yg aku mkn smlm..cedapnyeee...


1 comment:

ELLY said...

hahaha....ko mkn la biskut raya tu smpai abis.....

Daisypath Anniversary tickers