Thursday, September 17, 2009

SeLaMaT HaRi RAyA..!!


kepada semua rakan-rakanku dan pembaca2 blog aku ni, di kesempatan ini aku nak ucapkan Selamat Hari Raya..dan selamat bercuti panjang..

kepada yang akan travel jauh2 balik kampung tu, bawak le kete elok2 eh..bia lambat, asal selamat..hee..

ooo, aku pun mcm akan balik kampung esok gak ni..cam yeyehh..!! xla bosan gile raya aku..sbb dpt jalan2 :D ..keputusan balik kmpg ni masih fresh lagi, mak aku baru bgtau setengah jam tadi..tak tau la kot2 tetibe esok die tak jadi lak..huhu..jgn tak jadi, aku dah gadai nyawa ni nak mintak cuti las minit ni..takut karang SUB aku tu ngamuk je..huhu..wish me luck u guys :D ...

Ape2 pn, kepada semua, Selamat la eh, gunakan cuti yg ade ni tuk melakukan aktiviti yg bepekdah sket..jgn time2 raya g tgk wayang lak..sedara mara pn kite xkenal..ceeehhh, aku pn mcm kenal sgt kan..hiks..
ok la, c u then..love u all..mmmmuaahhh....mood raya sudah marii..yeyeh..nak cuti..




No comments:

Daisypath Anniversary tickers