Wednesday, October 21, 2009

dunia skrg lebeh mudah...

aku saaangat impress menggunakan fb ni..macam2 die boleh link kan..twitter la, plug la, then now, blog pn ley link kan kat situ..

so, now mmg xde la alasan ko nak kate lost contact ngan kawan2 ke ape ke..actually hari2 je boleh nak berinteraksi ngan kawan2 even kawan tak penah jumpe pn..seronok kan..hehe..zaman dulu2 tak mcm ni pun..kalau nak kontact mmg kene guna phone tak pn emel, yg mane jarang2 nak bukak emel sbb susah nak akses..nowdays, anywhere pn da boleh..cuma ape yg ko perlukan ialah mayb broadband, wifi (knkdg kat mamak pn free je ley akses)..mane2 je la ek..

tp satu je la..mcm die boleh malalaikan org..pada yg tau memanfaatkan teknologi ni, satu advantage la kan..tp pada org yg saje suka2 duduk dpn pc, jadi malas nak keje (aku la tu) ..self control is a need..setakat nak release tensen few minutes is ok..tp kalau da berjam2 smpai keje tak jalan tu..huhu..camno..oohh, i am sooo addicted to fb and blog2 rite now..xley nak elak..sbb terlalu easy nak akses kat opis ni..tu seb baik ym di block..kalo x, lg aku bermaharajalela..

p/s: jgn jd cam aku..g wat keje eh...

1 comment:

ELLY said...

"tp pada org yg saje suka2 duduk dpn pc, jadi malas nak keje (aku la tu)"

hahaha.....sedar pon ko.....so ko memerlukan org mcm aku utk membebel....ihikz!

Daisypath Anniversary tickers