Wednesday, October 7, 2009

wednesday morning..


not a gud morning to me...bcoz, baju yg aku pakai hari ni kaler nye suram n die telah effect my mood..kale ijau lumut tu..i hate that baju tp aku pakai jugak sbb senang gosok..haha..boley cmtu ;p..n teringat ade one day tu kat kilang dulu la, sorg production guy boley tego "aku ingatkan makcik mane tadi"(time tu aku pakai baju kurung ni la) ..cheh..kuang asam sungguh itu mamat..seb baik aku x sepak ngan boot keras aku pakai tu..haha..those days..sesuka hati aku je masuk kilang besi pakai baju kurung kan ;p

ok..pagi2 lagi sudah merepek..heh..anyway, kepada semua pembaca blog aku ni, have a nice day ok..kalau boring2 keje g la ngulau kejap pekene teh tarik ke hape..hehe..ok la..c u later..muah2..


p/s: kaler tulisan di atas seperti kale baju aku skrg..buruk..

2 comments:

saisyahk said...

teringat leen dulu yang kalo nak tulis blog ikut kaler baju. kan leen kan?

shiela said...

ha'ah..time die muda2 dulu...haha

Daisypath Anniversary tickers