Wednesday, October 28, 2009

hmm..i wonder..

just want to share..


copy paste from email:


Salam..
Boleh panggil saya Din.
Umur masuk 28 tahun,
bekerja di Johor.
Saya mmg berniat nak
cari teman seperti mana yang saya nyatakan di atas.(refer kepada tajuk die..aku mls nak copy..hehe)
Tinggi 171 cm
berat 65kg.
Hmm.. saya nie biasa biasa je la orangnya.
karang cakap diri sendiri handsome, orang lain cakap poyo plak kan..
Kiranya ia adalah subjektif.
Saya
mencari teman yang SEDAP MATA MEMANDANG.( Terus terang cakap)
sebab kalau tak mencari dan memilihh, maka kita tak akan dapat.
btul tak..?
so sape sape yang berminat untuk menjalin hubungan dengan saya, bleh la reply balik berserta biodata masing-masing dan juga
GAMBAR.
Sekian..
Wassalam..


Bersukurlah dengan apa yang telah kita miliki.
Kerana lebih kerap kita bersyukur,
Akan lebih banyak rezeki yang akan kita perolehi.
(oo..die mmg highlite kan ayat 3 baris ni)



end of email


td aku ade dpt this kind of email..suddenly aku terfikir...hmm..i dont know whether this guy dah tahap pasrah nk cari jodoh ke ape ke kan..but, im wondering..selain pmpuan..adakah lelaki juga susah nk dpt teman ek ke dorg saje tipu2 ni...sbb selama ni aku ingat hanya perempuan je yg mengalami masalah begini sbb well u know, nowadays it is soo hard to find the MAN due to lack of quality n whatever la..heh..yeke..(hehe..jgn marah aa..)..tp tu la kan..untuk situasi ni, email tu di forwardkan kepada mayb dlm 100 kot org..cuba baygkan, betapa worlwidenye skrg medium untuk mencari jodoh..huhu..takuut..tp kalau wat stail ni, cmne nak pilih?..bukan ke mcm susah..well, ape2 pun mungkin tu sekadar usaha kan..Allah jua yg menentukan..


p/s: aku merepek lagi..ari ni aku adalah moody sbb bile aku ade keje yg melibatkan calling2 aku jd down sbb aku nye communication skill adalah terukkk..huhu..camno?..tp still aku bersyukur ngan ape yg ado..hehe...pape ntah ;p..eh, sorry ah beb aku nye tulisan kale2 sbb aku xreti nak edit setting die..huhu







No comments:

Daisypath Anniversary tickers