Friday, October 16, 2009

nu skin product


hohoho..greatt..!!..akhirnya aku telah membeli jugak produk penjagaan muka nu skin ni..setelah sekian lama di goda oleh Kak Niza..hehe

tadi, time lunch aku pegi nu skin punya butik..kat jalan ampang nun..sompat ko..

so, kat sana tujuannye ialah aku nak g test scan muka..yelah nak tgk2 cmne teksture muka aku or, mcm da tua ke teruk sgt ke kan..so buat la test tu..lps test, dpt result tu, terus g tgkat atas, tpt beautician die..so, dgr2 la ape komen beautician tu based on aku nye result tadi..yg bes nye wrinkle aku adelah 0 eh..haha..maknenye aku lom ade kedut2 lagi dimuka ni ;p ..hehe..

Then lepas discuss2..beautician tu rekemen la produk mane yg sesuai tuk aku..bnyaaakkk..sume nye yg tuk normal skin la..basic2 punye...tp tak boleh nak beli semua lah..ngak mampu gue lo..

so, oleh kerana mmg target aku nak try produk baru lak..sbb selama ni guna yg ley beli kat watson tu je..hee..tp yg ni aku try dulu 3 basic skin care..iaitu moisturiser, cleanser n toner..fuhh..takpe2 nak lawa nye pasal kan ;p ..yela, aku kan getting 30's ..kate org "sediakan payung sblm ujan"..heh..ade kene mengene ke..

ok la..korang penah ke try produk ni..share la ngan aku..sbb aku rncg nak beli yg selain dari 3 diatas tu..mcm eye cream ke, masker ke, nite cream ke kan..ape2 je lah..wokey c ya ;D





No comments:

Daisypath Anniversary tickers