Friday, October 16, 2009

Onion Ring...


ni waktu tghari tadi..lepas travel jauh dari maju junction ke Nu Skin nye butik yg lokasinye berdekatan KLCC tu, aku mmg tak sempat gile nak lunch..huhu..so, aku pun decide beli je onion ring ni kat Giant tu..ho ho..sedaaaappp..sgt sedaaappp..sampai aku rs nak temuntah2 sbb bnyk sgt aku mkn..mana tak nye..smpai je opis, aku terus ngap dan ngap ngan lahapnye..mcm tak sempat kunyah dah terus telan..dah la makanan berminyak..gile..mlm ni xmo mkn ape2 dah..


actually kan, makanan kat giant maju junction ni sedap gak..aku da try die nye mihun soto, fish n chip, roasted chicken..sume nye tak mengecewakan..dan harga die pun boleh tahan tak begitu mahal..so, kepada anda2 yg mungkin bekerja di tempat yg sama ngan aku ni, pegi la try2 makan kat giant lak ek..hehe..xde keje aku ni ;p ..

No comments:

Daisypath Anniversary tickers