Tuesday, October 13, 2009

Jamuan Raya Opisku

lately ni malas lak update blog..heh..kalau time rajin tu hari2 lak update kan..yela, nak wat cmne..cerita pn xberapa menarik..weeken pegi beraya..gamba lak xamik..huhu..so, nnt cerita jd xbes ;p
kali ni aku nak menceritakan tentang jamuan hari raya yg diadakan di opis aku..heh heh..1st time beb aku join jamuan2 raya kat opis cenggini..eh, lupa lak..dulu penah jugak kat perkarangan bangunan opis masa aku keje kat subang la..kat s.alam jamuan raya die kat umah bos..tu dah kategori lain..hehe..

btw, jamuan ni disertai semua kakitangan Bahagian Pembangunan KPKK dan tetamu jemputannya adalah KSU KPKK sendiri..iaitu YBhg Dato Kamaruddin Siaraff..menurut SUB aku, ni 1st time KSU join jamuan kat pmbngunan ni..bukan sonang yo nak jomput die..

ok la, layan picture dulu la..

siap ade background..

hadiah pun ado..

ni ape pulak..hee..peti undi best dress something like that lah ;p

ketibaan tetamu kehormat..

mendengar ucapan pengerusi majlis

bos pun kene berucap jugak..

of corse KSU mesti cakap sepatah dua kata kan..amanat kepada staff2..hee

kusyuk mendengar ucapan2 diatas..huhu..

lepas tu baru ley makannn...heh heh..

aku yg tengah nak pilih2 makanan ni..sume aku makan kecuali nasi minyak..kalau mkn nasi, aku xley nak rasa semua kan kan kan..

antara makanan yg ado..some catering, some contribution from staff..

me n my room mate (room kat opis)..hee

gamba kenangan warga pembangunan kat lobi..

bergamba ikut kaler tone..merah, oren, peach

lepas KSU balik, ade smbungan upacara bagi hadiah..ni aku dpt hadiah sebab ari tu ade petandingan boling peringkat bahagian..team aku menang..boleh la kan..

n guess who win the best dress category..

'

'

'

'

'

'

tadaaa :D ..mesti la bukan aku kan..hehe


selain hadiah2 spt diatas, ade jugak lucky draw yg dpt hamper2 besar..tp, name pun luck kan..xde la aku dapek ;p ..btw, overall jamuan ni mmg meriah n penuh gelak ketawa..walopun aku ni baru je join dorg, tp wat sempoi je la..tp stil malu2 lg..huhu..ye, aku mmg membosankan ;p ..

sekian untuk hari ni..kalo ade cite lagi, aku kabarkan kat sini eh..adios..

p/s: baju merah aku tu adiah dari coki2 tuk baju raya..tp pakai lepas raya sbb lmbat siap..
setelah aku bace2 balik tadi, cam lupe lak nak bgtau bile kejadian ni..hehe..ok, semua ni berlaku smlm eh kawan2..lokasi, di opis saya sndiri..








No comments:

Daisypath Anniversary tickers